Kan jeg nægte at sælge ? Kan jeg nægte at sælge ?
sagen er den at jeg har haft to killinger til salg.. de var lynhurtige væk. Oskar er kommet til et rigtig godt hjem. Josefine skal afhentes i morgen. Men min fornemmelse siger mig at hun ikke skal hen til de mennesker. De sagde ja til at købe hende den 25 december. Og siden har jeg ikke hørt fra dem på nær lige sidste weekend hvor de ringede for at sige at de gerne ville hente hende. Jeg fortalte dem at hun er en meget sky kat. Og hun ikke sådan er en kælekat. Det var de ligeglade med. Nu har jeg det så sadan at jeg faktisk ikke vil have at de får hende. Men kan jeg tilade mig det.
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 87
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 22 Svar: 82
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 87
nov 2006
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Men må nok sige at jeg ville havde mine forbehold til at lavde en af mine killinger, flytte på den måde.
Men jeg er også en person som vil følge sine killinger resten af deres liv, så.
nov 2006
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Så jeg syntes, at du skal følge din fornemmelse, også finde et andet og rigtig godt hjem til din lille pige, et sted hvor du er sikker på, at hun får det rigtig godt. For du vil jo ikke have ro i sjælen, hvis du aflevere hende til den familie, så vil du jo hele tiden gå og tænke, om de nu lever op til de forventninger du har til dine killinge købere, og hvis du allerede nu, har på fornemmelse at de ikke vil kunne gøre dette. Ville jeg bestemt selv springe fra, og så finde en super god familie.
Håber at du bliver enig med dig selv om, hvad der er bedste for din dejlige pige. Du kan jo lige skrive herinde, er jo lidt nysgerrig for hvad du bestemmer dig for.
Men syntes at det er rigtig dejligt, at du tænker dig rigtig godt om, inden du sælger dine killinger, så det ikke bare er til de første der henvender sig. Når ens alarm klokker ringer, plejer der jo at være en grund til det...smiler.
Held og lykke med beslutningen...
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Hvis det er tilfældet, kan du ikke slippe uden om.
Men jeg har det nu som de andre, man skal følge sin intuition.
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
nov 2006
Jeg kan fortælle jer at hun er flyttet hjemmefra. Jeg ringede til de nye ejer igår og jeg fik en god lang snak med dem. Jeg fortalte dem hvordan jeg havede det med det og de var utrolig rare og flinke.
Så da jeg lagde røret på havede jeg en god fornemmelse i maven. Og det havde jeg også da de kom efter hende i dag.
Jeg har aftlat med dem at jeg skal ud og besøge hende om 14 dage og hvis jeg ikke syntes at hun trives så har jeg sagt at jeg tager hende med hjem igen. Det er der skrevet kontrakt på. Men jeg tror nu nok at hun skal få det godt.
Så nu er der godt nok stille her.. Ingen små misser som kravler op af benene på mig.
Knus Anja
Kan jeg nægte at sælge ?