462 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kan jeg nægte at sælge ? Kan jeg nægte at sælge ?

sagen er den at jeg har haft to killinger til salg.. de var lynhurtige væk. Oskar er kommet til et rigtig godt hjem. Josefine skal afhentes i morgen. Men min fornemmelse siger mig at hun ikke skal hen til de mennesker. De sagde ja til at købe hende den 25 december. Og siden har jeg ikke hørt fra dem på nær lige sidste weekend hvor de ringede for at sige at de gerne ville hente hende. Jeg fortalte dem at hun er en meget sky kat. Og hun ikke sådan er en kælekat. Det var de ligeglade med. Nu har jeg det så sadan at jeg faktisk ikke vil have at de får hende. Men kan jeg tilade mig det.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg nægte at sælge ?
  • #1   2. feb 2007 selvfølgelig kan du det, det er jo din killing og dit ansvar for at den kommer til det rette hjem smiley

• #2   2. feb 2007 Sådan har jeg det også... De har slet ikke vist interesse for hende... Dem som købte Oskar har jeg været i kontakt med hele tiden og de har været og besøge ham..Tror jeg ringer og siger til dem at jeg ikke vil sælge hende til dem.

• #3   2. feb 2007 det syntes jeg du skal gøre.. man skal stole på ens fornemmelse.. hun er godt nok en dejlig lille tøs.. hvis jeg havde fået min lejlighed så havde jeg med glædre købt hende.. hun er da så skøn at se på

• #4   2. feb 2007 Dem som har købt Oskar har skam tilbudt at hun kunne bo hos dem også.. Og ja hun er en super dejlig kat. Men hun er min kat.. der er ikke andre hun hopper op til eller som kan få hende til at spinne så overvejer om jeg selv skal beholde hende

• #5   2. feb 2007 Gav de en grund ti,l at de ikke havde kontakte dig imellem tiden? Dødfald i familen eller ligene.

Men må nok sige at jeg ville havde mine forbehold til at lavde en af mine killinger, flytte på den måde.
    Men jeg er også en person som vil følge sine killinger resten af deres liv, så.

• #6   2. feb 2007 Nej jeg har bare ikke hørt fra dem..

• #7   2. feb 2007 Jeg syntes bestemt også sagtens, at du kan ombestemme dig. Hvis du har en fornemmelse inde i dig selv om, at de ikke skal have hende. Er jeg sikker på at der er en god grund til det. Og når de ikke har vist mere interesse for hende. Jeg ved da selv, når jeg har gået og ventet på nogen af mine. Har tiden jo været utrolig lang, og man har snakket med opdrætteren flere gange, været og set dem osv.

Så jeg syntes, at du skal følge din fornemmelse, også finde et andet og rigtig godt hjem til din lille pige, et sted hvor du er sikker på, at hun får det rigtig godt. For du vil jo ikke have ro i sjælen, hvis du aflevere hende til den familie, så vil du jo hele tiden gå og tænke, om de nu lever op til de forventninger du har til dine killinge købere, og hvis du allerede nu, har på fornemmelse at de ikke vil kunne gøre dette. Ville jeg bestemt selv springe fra, og så finde en super god familie.

Håber at du bliver enig med dig selv om, hvad der er bedste for din dejlige pige. Du kan jo lige skrive herinde, er jo lidt nysgerrig for hvad du bestemmer dig for.
    Men syntes at det er rigtig dejligt, at du tænker dig rigtig godt om, inden du sælger dine killinger, så det ikke bare er til de første der henvender sig. Når ens alarm klokker ringer, plejer der jo at være en grund til det...smiler.

Held og lykke med beslutningen...

• #8   2. feb 2007 Har de skrevet under på noget eller lagt depositum?
    Hvis det er tilfældet, kan du ikke slippe uden om.

Men jeg har det nu som de andre, man skal følge sin intuition.

• #9   2. feb 2007 Du kan sagtens ombestemme dig, jeg har selv valgt at beholde Caritzo selvom han først var til salg. Han egener sig simpelhen ikke til at komme ud til andre, han er meget usikker og kun tryg ved mig, så han blev her og det er jeg super glad for jeg besluttede mig for smiley

• #10   3. feb 2007 tusind tak for jeres svar alle sammen.
    Jeg kan fortælle jer at hun er flyttet hjemmefra. Jeg ringede til de nye ejer igår og jeg fik en god lang snak med dem. Jeg fortalte dem hvordan jeg havede det med det og de var utrolig rare og flinke.
    Så da jeg lagde røret på havede jeg en god fornemmelse i maven. Og det havde jeg også da de kom efter hende i dag.
    Jeg har aftlat med dem at jeg skal ud og besøge hende om 14 dage og hvis jeg ikke syntes at hun trives så har jeg sagt at jeg tager hende med hjem igen. Det er der skrevet kontrakt på. Men jeg tror nu nok at hun skal få det godt.
    Så nu er der godt nok stille her.. Ingen små misser som kravler op af benene på mig.
    Knus Anja

Kommentér på:
Kan jeg nægte at sælge ?

Annonce