{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

har hentet min kat hjem {{forumTopicSubject}}

så hentet mine pige hjem i dag ..... hun var pga problemer med Luna udstationeret hos en bekendt af mig så hun kunne få lidt fred da hun blev jagtet af luna ... efter snak med ham hvor jeg har fundet udad at min pige de sidste 3 mdr har levet udelukket af ris og tun fordi hun havde tynd mave og en dyrellæge sagde den skulle ha det tog vi i alt hast ned og hentet hende ,,,,, og sikke et syn ... hun vejer 2 ,4 kg og hun er 1½ år og hun var snottet og havde rødt tandkød ,,,,, kørte direkte til dyrelægen med hende og hans vudering af hende er at hun absolut ikke har fået mad nok ,,,, og hendes snottet næste er fordi hun har tandkødsbetændelse har fået Ibalin til hende som hun skal ha og så købte jeg 6 dåser rd og blev enig med dyrelægen at lidt hver dag ville være godt for hende
er bare så ked af det og mine stakkels pige hun er bare tynd ...er oxo vred ¨både på mig selv og ham jeg skulle ha tjekket mere op omkring ham er jo mit ansvar ,..... men nu gælder det om at hun får fred og bliver tyk ,,,,, er der nogen der har nogen erfaring med opfedning ???? altså langsomt ?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har hentet min kat hjem
  • #1   31. jan 2007 rettelse det hedder ibaflin 3%

• #2   31. jan 2007 Christina B ja det er sørgeligt og min stakkels pige smiley
    og der er ikke rd men a/d
    *sg* går sgu godt med at huske

• #3   31. jan 2007 a/d er nok noget af det bedste du kan give hende..
    Da jeg skulle fede et par kat/killinger op..Fik de kogt kylling med rig, jeg kogte risen sammen med kyllingen i en time, tog ben og brusk fra, plillede det i små stykker og hældte vandet jeg havde kogt det i, hend over..

Lask feder også

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #4   31. jan 2007 Åhhh stakkels misser. her er der lidt, håber du kan bruge det.:-)

Tigermælk.

3 dl tykmælk
    1 dl fløde
    1 æggeblomme(pasteuriseret)
    1 tsk sukker.
    -----------------------------------

Har du prøvet at lave fiskehavregrød?

opskrift: kom fisken (sej, husk at fjerne benet i midten....kulmule, torsk) i en gryde og dæk den lige akkurat med vand, Når det begynder at koge svagt maser jeg fisken ud i vandet og slukker for varmen. og når det er afkølet en smule kommer du KMR (kattemodermælkeerstatning i) og havregryn (ikke for meget, blot en håndfuld) og lader det hele afkøle....rører rundt og servèr det....
    -----------------------------
    Desuden kan man også koge oksekød og gøre det samme....modermælkerstatning og havregryn. Man kan også skifte havregrynene ud med kogte ris.Men risene skal så koges i en times tid.
    ----------------------------------------
    Har du prøvet med torskerogn hvori der er kommet et par spisefulde kaffefløde (eller creme fraice)
    -----------------------------------------------

Men husk...INGEN mælkeprodukter sammen med RÅ kød, da det kan give maveproblemer.

Håber du kan bruge noget af det, så missen kan få lidt mere lul på kroppen.:-)

• #5   31. jan 2007 Janne B

har kopieret dine opskrifter og vil da prøve at dem af på hende..... hun er bare så skrækkelig tynd bliver bare så ked nr jeg ser på hende selvom hun er frisk og virker glad

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #6   31. jan 2007 Ditte O

Se om hun vil spise killingefoder, det skulle også give lidt mere sul på kroppen, men det ved du nok godt:-)

Ja det er sørme synd, det hun har været igennem, men jeg ville også imens give hende noget for hendes imumforsvar samtidligt, da jeg læser hvad hun har levet af, og der var da ikke ret mange vitaminer og mineraler i.

Du kan give hende Gærtabletter med tranebær 4 stk hver dag (godt for urinvejsinfektioner) hvis hun har levet af så meget tun, og så ville jeg købe i matas noget der hedder Life Spice Vital-mixtur, det er også for katte, 1 ml i en sprøjte uden nål. hver dag også, i 1 til 2 md for at få hendes imumforsvar op igen,

Kommentér på:
har hentet min kat hjem

Annonce