{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

ZiziBella bliver snart hentet... {{forumTopicSubject}}

- Om ca. 2½ timer kommer ZiziBella´s nye ejere og henter hende, så jeg er noget vemodig nu.

Hun var tidligere i dag til dyrlægen, hvor hun blev kigget godt og grundigt igennem, vejet, og dyrlægen fandt hende sund og rask, hvilket jeg er meget glad for!

Hun gav ZiziBella hendes første vaccination, og hun blev chippet - og tror I at ZiziBella readerede på den væmmelige og tykke nål man bruger, når dyr bliver chippet..? - Overhovedet ikke (hun sagde ikke en lyd, og forsøgte heller ikke at komme fri), så jeg er meget stolt af min modige lille pige!

ZiziBella og hendes søskende vil blive på min profil, indtil de alle er flyttet til deres nye hjem. Jeg ved at tre af dem allerede er blevet oprettede herinde af deres kommende ejere, og vil da foreslå at den sidste også bliver det til hans nye ejere.

Jeg kommer til at savne hende meget, men er stolt af at hendes nye ejere vil passe meget godt på hende, og har forberedt sig længe på hendes kommen, ved at købe vildt ind til hende! ´Er sikker på at hun vil få det som blommen i et æg - eller bedre!!!

Poteklem herfra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ZiziBella bliver snart hentet...
Kommentér på:
ZiziBella bliver snart hentet...

Annonce