{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Min drømme kat {{forumTopicSubject}}

selv med alle mine så har jeg altid haft denne kat som drømmekat.

hun hedder Kida og bor på min ven kattens pensionat, det tidligere KV i odense. det vil sige at jeg ved ikke om hun stadig lever, for det er vel 6 år siden jeg så hende sidst. men her var hun da vel 6-8 år.
hun har bare de kønneste farver - faktisk har jeg været lidt på jagt efter en i samme farve, men det er hammer svært at finde

Kida har været i samstød med en stalddør så hendes hale er meget kort
men en dejlig dame med stort D.

har I nogensinde haft en drømmekat som ikke lige har været jeres ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min drømme kat
  • #1   8. jul 2017 Blå tortie med hvid burde da nok være til at finde. smiley

• #2   8. jul 2017 Da jeg var barn fik vores nabo på et tidspunkt den skønneste blå killing, den var så smuk og meget sød og kælen, en rigtig dejlig lille kat. Desværre blev denne skønne killing kørt ned og dræbt da den blot var 6 måneder, så den fik slet ikke lov til at blive en voksen missekat. Desværre har jeg ikke et billede af den.
    Men siden da har jeg altid ønsket mig en blå kat, jeg syntes det er en helt fantastisk farve og har faktisk altid været lidt forelsket i racen British shorthair i farven blå, både pga farven men også fordi sådan en hankat får en dejlig stor størrelse, jeg elsker store vamsede katte smiley

Egentlig har jeg jo fået det jeg drømte om da Smilla jo er blå smiley

• #3   9. jul 2017 blå misser er dejlige smiley
    har kalle, og har haft freddy,, og så havde jeg Tille som var blå med hvid

men jeg vil nu gerne finde en som Kida, en blå tortie med hvid.

før hen var jeg mest til sorte eller hvide katte. har da også to sorte og en hvid.

Kommentér på:
Min drømme kat

Annonce