{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

har mødt en sød hankat {{forumTopicSubject}}

var lige på besøg hos vores nabo.
og han har så fået en lille ny hankatkilling. bare 10 dage gammel. sød meget lys creme med hvidt hankat

mon han ikke bliver kat nr 15 smiley
hans onkel er min lille Kalle.

men min nabo er godt nok uheldig med de katte.
kalles søster fødte 3 killinger. ude i et hult træ.
desværre tog skaderne den ene killing

så tog naboen dem med ind i stalden - han har ikke kattene indenfor, men passer dem virkelig godt.
inde i stalden midt på dagen forsvandt den ene. måske en hankat?

så nu har han kun den lille creme/hvide tilbage. og den er sat bag lås og tråd samme med mor.
også forbi mor går med barnet når hun har lyst. har lagt ham inde hos hønsene....

de katte har nogle mærkelige steder.
kalles lillesøster, moderen til killingen, blev født ude på marken i et krat. Kalle blev født i kompostbunken.
godt kalle ikke kan få killinger. ikke med de mærkelig steder smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har mødt en sød hankat
  • #1   5. jun 2017 Skal den hunkat ikke steriliseres? smiley

Hvis killingen er vokset op i en stald, som du beskriver det, ville jeg ikke satse på at tage den ind som hus-kat.
    Efter min mening skal den kastreres og blive boende i stalden smiley

• #2   6. jun 2017 forsøger da virkelig at få ham overbevist. han har tre katte, og de 2 store er neu.

jeg tør nu godt, dog lige en tur forbi dyrlægen til test først.
    jeg har jo Kalle som kommer samme sted fra. og ham har jeg aldrig haft problemer med

• #3   7. jun 2017 Når den så er testet negativ, så husk lige vaccinen - men jeg går udfra at de 14 andre er vaccinerede smiley

• #5   7. jun 2017 jeg har ikke helt indekatte, idet der er en stor løbegård. har flere som har gået som udekatte/tillløbere, og de er flyttet ind uden problemer

desuden så har jeg jo hellere ikke taget ham ind. det er jo ikke kun mig som skal godkende den.
    og desuden så forstår jeg ikke at folk hakker sådan på mig tænk på alle dem som alver katte. flere af dem har flere katte end jeg har. alle mine katte er neu. da jeg ikke vil tilfører flere katte til de mange herreløse katte i dk.

man må vel forelske sig lidt. det gør jeg jo også med heste, og dem har jeg stadig kun 2 af.

Kommentér på:
har mødt en sød hankat

Annonce