har mødt en sød hankat {{forumTopicSubject}}
var lige på besøg hos vores nabo.
og han har så fået en lille ny hankatkilling. bare 10 dage gammel. sød meget lys creme med hvidt hankat
mon han ikke bliver kat nr 15
hans onkel er min lille Kalle.
men min nabo er godt nok uheldig med de katte.
kalles søster fødte 3 killinger. ude i et hult træ.
desværre tog skaderne den ene killing
så tog naboen dem med ind i stalden - han har ikke kattene indenfor, men passer dem virkelig godt.
inde i stalden midt på dagen forsvandt den ene. måske en hankat?
så nu har han kun den lille creme/hvide tilbage. og den er sat bag lås og tråd samme med mor.
også forbi mor går med barnet når hun har lyst. har lagt ham inde hos hønsene....
de katte har nogle mærkelige steder.
kalles lillesøster, moderen til killingen, blev født ude på marken i et krat. Kalle blev født i kompostbunken.
godt kalle ikke kan få killinger. ikke med de mærkelig steder
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
Hvis killingen er vokset op i en stald, som du beskriver det, ville jeg ikke satse på at tage den ind som hus-kat.
Efter min mening skal den kastreres og blive boende i stalden
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
jeg tør nu godt, dog lige en tur forbi dyrlægen til test først.
jeg har jo Kalle som kommer samme sted fra. og ham har jeg aldrig haft problemer med
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
desuden så har jeg jo hellere ikke taget ham ind. det er jo ikke kun mig som skal godkende den.
og desuden så forstår jeg ikke at folk hakker sådan på mig tænk på alle dem som alver katte. flere af dem har flere katte end jeg har. alle mine katte er neu. da jeg ikke vil tilfører flere katte til de mange herreløse katte i dk.
man må vel forelske sig lidt. det gør jeg jo også med heste, og dem har jeg stadig kun 2 af.
har mødt en sød hankat