{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Mødt kendte? {{forumTopicSubject}}

Her i går aftes sadjeg og prøvede på at regne ud hvor mange kendte personer jeg har mødt i mit liv.. blev til en hel del da jeg har gået til en masse koncerter...
Er der andre end mig der har mødt stjerner backstage osv? dansk som udenlandske?

Her er nogle af dem jeg har mødt.

Danser med Drenge *3
Nik og jay * 6
Skuespillerne fra Tv serien Hvide løgne *1
Michael Teschl *1
Kim Larsen * 3
Alex * 2
Puk Elgaard *1
Rico fra Voice *1
Backstreet Boys * 2
Peter André *2
Boys of Choice * 7

og en del jeg ik kan huske navne på

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mødt kendte?
  • #1   3. jan 2007 Vil ikke sige mødt dem.. men handlede men en masse kende da jeg arbejdes i Magasin og på strøget.

Katja K
    Hella Joof
    Helena Christensen.
    Susse Vold
    de to fra aqua der er gift. Kan aldrig huske deres navne.
    En af Langberg brødrene..
    og så min farvorit... Owen Wilson..(ham den lyshåede med næsen) det var sq lidt funny...

Naja

• #2   3. jan 2007 Oki sjovt nok.. har været backstage en del gange til koncerter og snakket med de forskellige.. og skuespillerne fra Hvide løgne mødte jeg da jeg var med til deres release party.. ret sjovt at feste dem dem..

• #3   3. jan 2007 Ser også til Rene Fra Auqa når han "tøffer" rundt i sin Cadillac Escalade på Amager...

Har også "mødt" Jokeren på BK i København...

Det er godt nok næsten kun danske stjerne men jeg ville også lige være med...

Naja

• #4   3. jan 2007 Hehe.. helt iorden.. har ik mødt forfærdeligt mange udenlandske stjerner.. der er sikkerheden tit en del større så de er ik altid så lette at komme i nærheden af..

• #5   3. jan 2007 Min veninde møder osse thomas helmig i kvickly hver uge.. hehe hun har passet hans datter da hun var lille og der var min veninde stor fan af ham så hun skriver næsten hver gang hun har mødt ham..

• #6   3. jan 2007 Uhhh mine all times favorites (som jeg har mødt)

Duff McKagan
    Scott Weiland
    Slash
    D-A-D

Udover det har jeg mødt:

Cher (stødte ind i hende på strøget.. vitterligt stødte ind i hende... *gg*)
    Usher
    Kelly (hende fra Destinys Child.. kan ikke huske efternavnet)
    Casper Christensen
    Viggo Mortensen (I netto på amager, af en eller anden grund)
    Jason Watt (på herlev hospital)
    Polle fra snave (da han var på vej til fødegangen med sin kone *gg* af en eller anden grund plaprede han løs til mig)
    Bubber (min mormor skældte ham ud >.< fordi han var kommet til at puffe til mig *gg* stakkels mand)

Og flere som jeg ikke kan huske... Nogen af dem har jeg mødt da jeg arbejdede i Radiohuset i forbindelse med mit arbejde der...
    Andre stødte jeg ind i...

• #7   3. jan 2007 Hehe, min nabo, det er vist også det eneste. Ole O fra Toyota reklamerne.. (Værksteds chefen)

• #8   3. jan 2007 jo og så Bubber, han hjalp mig op på en elefant da jeg var lille *GG*

• #9   3. jan 2007 Nu kommer der nogle flere navne til mig.. *G*
    Lea fra ungdomsprogrammet Svada
    Marie fra Baren, ser hende ofte nede i byen
    Martin fra Robinson
    Richard fra Baren
    Danny Cool
    Casper Christensen

og så har jeg set en del til koncerter

• #10   3. jan 2007 okay cemille- jeg er misundelig- slash!!!!!!! guitarens gud i min verden- heldige kanstøffel.

mogens glistrup på banegården i århus (yrk han er grim)
    jimmi jørgensen i magasin
    stødt ind i uffe elleman i en fodgængerovergang
    rune klan på en bar i århus

pænt kedeligt alt i alt

• #11   3. jan 2007 Yasmin...

Hvordan har du kommet til at møde alle de udenlandske stjerner? det er normalt næsten umuligt hvis man da ik har vundet en konkurrence eller ligefrem jagter dem..

• #13   3. jan 2007 flemming bamse jørgensen
    thomas helmig
    søren sko
    zztop
    henning stærk
    michaels lerns to rock
    finn nørbygaard
    prins frederik
    sanne
    anne linnet
    mads larsen
    brian nielsen
    jakob haugaard
    uffe elleman jensen
    johnny madsen
    jesper klein
    peter ag(gnags)
    plus garanteret en masse andre

har haft daglig gang i dr s kantine her i århus og har derved mødt en hel del kendte plus jeg har boet ganske tæt på steffen brandt og anne linnet da hun boede i århus, har en kammerat der har boet 2 huse fra thomas helmig og renee toft simonsen da de boede i risskov i århus.

• #14   3. jan 2007 Kira A: Det samme i min verden ^^ Så kæresten og jeg svævede på den gylde sky den dag *gg* Vi så Velvet Revolver i berlen (columbiahalle) og der havde de åbenbart tid til at stå og snakke med os fans udenfor ^^ JUBIIII

Kommentér på:
Mødt kendte?

Annonce