891 visninger
|
Oprettet:
tynd mave og die problemer... {{forumTopicSubject}}
go eftermiddag herind
jeg har brug for hjælp til to problemer..
nr. 1:
hvad kan man gøre med katte der har tynd mave?
og nr. 2:
er der nogen gode råd til at afvænne en killing fra at die?
Lua er snart 5 mdr. gammel ca. og hun dier på alt hun kan komme i nærheden af. for det meste er det mig og mine trøjer det går ud over. jeg har prøvet at fjerne hende når hun begynder, og knurre og hvæse ad hende når hun gør det. og lige nu prøver jeg med en vand sprøjter.. men det ser ikke ud til at hjælpe.. nogen der har nogle gode råd? på forhånd tak
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
At hun "dier" kan skyldes mange ting... tryghed, hygge, eller at hun er taget for tidligt fra sin mor...
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Hvor gammel var hun da hun blev taget fra sin mor??
Mener ikke at hvæse af hende og sprøjte vand på hende er den rette måde at afvænne hende med det, afled i stedet for hendes opmærksomhed når hun begynder, det er oftest tryghed og i længden bliver det en dårlig vane, som skal brydes, det gøres ikke med straf, men ved at stoppe vanen så katten glemmer hvad den havde gang i..
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 8 Svar: 34
de har haft dårlig mave et stk. tid men er alle vejet og vejer hvad de skal, jeg prøver kylling, tak for hjælpen med det
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Det kan også være forkert foder... det er bare mærkeligt at alle katte reagere på det ... så afsted til dyrlægen inden det bliver alvorligt.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
tynd mave og die problemer...