{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.022 visninger | Oprettet:

hiver efter vejret {{forumTopicSubject}}

hej

Min lille killing begynder nogle gange pludseligt at hive efter vejret, hun har gjort det nærmest siden jeg fik hende og det er ikke særlig tit. det er ikke i forbindelse med at hun blir forpustet og hun virker ikke påvirket af det overhovedet, hun sidder og hiver efter vejret i ryk i omkring 20 sekunder, hvorefter hun leger lige så ivrigt videre. jeg har en mistanke om at det sker når hun drikker for hurtigt for jeg har et par gange observeret at det har været umiddelbart efter at hun har slubret en masse vand i sig... synes bare det er en smule mærkeligt eftersom jeg aldrig har hørt om det før. så tænkte at der måske er nogen herinde der ved hvad det kan skyldes?? Det er anderledes end hvis hun skal kaste op..

Desuden siger hendes næse sådan en pivende lyd, når hun snuser - i starten troede jeg bare at hun var forkølet, men det tror jeg nu ikke længere, så det er måske en fejl i hendes næse, tror jeg næsten, eller hvad?

Håber i har nogle forslag til hvad der kan være skyld i disse mærkelige fænomener...

mvh ida

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hiver efter vejret
  • #1   13. jan 2007 Jeg tror hun måske har en polyp, så kan de lave sådanne underlige snøftelyde og lyde som om de ikke kan få ordentlig luft.
    Prøv at få dyrlægen til at kigge på hende.
    Man kan sagtens fjerne sådan en polyp, men ofte kommer de igen.

• #2   13. jan 2007 Synes ikke at det lyder godt, hvis jeg var dig ville jeg tage hurtigs mulig til dyrlægen.

• #3   13. jan 2007 Jeg vil også anbefale dyrlægen.

Når du ikke kan sige helt præcist hvad der fremkalder disse vejrtrækninger, så ville jeg få dr. dyr til at se på hende.

• #4   13. jan 2007 Jeg var godt nok også ved at gå helt i panik første gang hun gjorde det, men eftersom hun slet ikke selv lod til at have bemærket det bagefter gjorde jeg ikke andet end at observere hende skarpt i tiden efter, men hurtigst muligt mener jeg nu ikke er nødvendigt, da det er snart 2 måneder siden det skete første gang..
    det med en polyp lider da egentlig rimeligt..så kan det også være derfor næsen piver, kan det ikke?

• #5   14. jan 2007 Nej det er ´nok ikke normalt men første gang troede jeg det var fordi hun havde indtaget loppegift og efterfølgende tænkte jeg så bare at hun var en snotskovl til at drikke ordentligt men nu er det så sket nok gange tíl at jeg frygter at hun fejler et eller andet og det er da synd for hende..Håber bare ikke hun har astma eller sådan noget man ikke kan gøre så meget ved..
    tak for jeres svar

Kommentér på:
hiver efter vejret

Annonce