Jeg skal ikke have Elvis alligevel... {{forumTopicSubject}}
... Og jeg har selv valgt det!
Det sidste stykke tid har jeg været meget i tvivl, men har nu besluttet at jeg simpelthen ikke tør få ham...
Han er næsten 10 uger gammel, og vejer kun 850 gram... Det er alt for lidt!
Desuden er han blevet forkølet og det hele er bare noget rod...
Jeg har snakket med min dyrlæge, og med nogen opdrættere, og så selvfølgelig også min mor... Og ud fra det, og fra hvad jeg selv synes, har jeg så besluttet at jeg ikke skal have ham...
Jeg tør simpelthen ikke købe en så lille og "svag" kat.. Jeg/Vi har ikke lyst/økonomi til at skulle rende til dyrlægen med ham, hvis det bliver tilfældet....
Det er med stor sorg at jeg har måtte vælge ikke at skulle have ham.. :´-(
Jeg ville bare lige sige det, for går ind og sletter hans profil snart, da han jo så teknisk set ikke er min kat...
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 9 Emner: 87 Svar: 327
Jaa håber da at jeg finder en helt perfekt lille fyr..
Kram
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Det kan både blive kronisk OG smitte dine andre katte.
Så det er et fornuftigt valg Rikke.
dec 2006
Desudden er han blevet flasket op ved siden af kattemælken...
Britta: Ja jeg er også meget skuffet over opdrætter.. Man sælger sgu da ikke så lille en kat... Men jeg må jo bare lede videre efter en ny.. Håber VIRKELIG min mor siger o.k. for lille Boris.. (Det navn skal altså laves om! Hæhæ..)
Yasmin: Ja han var rigtig nuttet.. Men mon ikke jeg finder en anden der er ligeså nuttet, eller måske mere! Hehe...
dec 2006
Tak..
dec 2006
Hehe... OG så får hun lov at beholde sit navn!! Hæhæ.. Hun hedder jo også Britta!
*Drille selv* Hahahaha... *ROFLMAO*
dec 2006
Ja det er et meget stort ansvar at overtage en killing.. især en syg killing..
Det er et "hygge-opdræt"... Derfor ingen tavler.. Jeg havde nu valgt at få tavler på dem selvom jeg kun havde "hygge-opdræt"..
Men synes de er meget meget uprofessionelle... Det er under al kritik at de vil sælge mig en syg, lille killing, 2 uger for tidligt!!!
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg håber virkeligt at Boris er en hel del bedre fysisk, og at du vil glæde dig over dit valg.
Jeg bliver så ked af det, når jeg læser om "hygge opdrættere(avlere)" der ikke gør ret meget, for at sikre morkatten og hendes killingers sundhed........
Nej jeg må hellere stoppe her, men jeg vil håbe alt det bedste for dig og din kommende killing.
Mange hilsner
Annette
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Man vil jo gerne redde alle de små skrøbelige misser, men det er ofte alt for hårdt, og kan komme til at gå ud over både mennesker og de andre dyr; jeg taler af erfaring...
Det er virkelig flot af dig, at du kan se ud over din glæde over og forventning om at skulle bringe sådan en lille fyr ind i familien!
Og det vrimler jo med små søde killinger! Held og lykke med at finde en anden og et stort skulderklap herfra! :o)
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
dec 2006
Vi fik først a vide i går at han var forkølet.. Men han har altid været liiiidt lille.. Vi var bare ikke klar over at han var SÅ lille... Vi har set ham 1 gang i virkeligheden, og så har vi modtaget billeder jævnligt.. Vi har ikke haft mulighed for at besøge ham mere end den ene gang, fordi vi ikke selv har bil, og der kører ingen busser derud til, så vi har skulle køre med min søster, og hun arbejder utrolig meget....
Det er desuden mig der køber Elvis.. Jeg fik 500,- af min farmor, som jeg har givet i depositum... Resten af pengene har jeg selv sparet sammen.. jeg har undværet ALT for at spare sammen til ham...
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 4 Svar: 26
I oktober fik jeg 2 katte der både var forkølede og afkræftede. Men mine forældre var for utålmodige til at sige fra selv om jeg nærmest blev sur på dem over det.
Det viste sig at den ene kat havde klamydia og øjenbetændelse og den anden havde tarmproblemer. Heldigvis er de raske efter vi har brugt en formue på medicin til dem.
Jeg skal ikke have Elvis alligevel...