1.603 visninger
|
Oprettet:
Kornfrit foder - anbefaling {{forumTopicSubject}}
Jeg leder efter et nyt kornfrit foder til en hellig birma på 6. Findes der et foder der kan tilgodese en ældre semilanghåret indekat, der samtidig er kornfri da katten er allergisk? Om 14 dage skal vi til dyrlægen for at få fulgt på på nogle de hud problemer der kom i kølvandet på den opståede allergi, og da vil jeg selvfølgelig konsultere hende. Vi kærer lige nu på et kornfrit produkt jeg desværre ikke husker navnet på, det er en prøve, men den er ikke godkendt af bimse. Jrg har selv kigget på nettet og er faldet over James wellbeloved og taste of Wild. Er der nogle der har erfaringer med disse??:-)
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
Ellers har vi prøvet Orijen, Acana og Applaws. Men for et første synes jeg bidderne er for små, og for det andet er kattene ikke så vilde med det.
Kingsmoor findes både i store og små bidder, og mine katte er vilde med det.
dec 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
dec 2012
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
Det fåes flere steder.
http://www.ziwipeak.dk/da/air-dried-cat-food-ziwipeak-daily-cat-air-dried-cuisine/
dec 2012
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg vil helst have foder som er baseret på en stor del kød, og gerne 40% protein og høj fedt procent også.
Mine vil kun spise varianter med kylling og fisk, ikke vildt, lam, kanin eller andre spændende ting, som måske ville være mindre allergene.
Petworld har vist stadig ziwi peak som vådfoder, men de har ikke haft det som tørt i lang tid, eller også passer det med, at det er udsolgt når jeg kommer
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
jeg tænker bare når det nu drejer sig om allergi overfor noget foder, så bør man overveje at følge dyrlægens anbefalinger
dec 2012
dec 2012
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Mange katte kan ikke tåle kartofler og de har svære ved at omsætte protein fra kartofler
Vi er gået fra applaws, Purizon og Kingsmore og bruger nu Optimanova i stedet for og vores katte stortrives, samtidig med at der ikke er når så meget i bakkerne. vores dejlige hankat der stod til at skulle have fjernet analkirtler, har ikke længere problemer med med
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
Kornfrit foder - anbefaling