Så får jeg endelig kat igen JUBII.... {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger, får jeg endelig kat igen. I Maj måned måtte jeg sælge alle mine dyr, både hunde og katte, da min daværende kæreste pludselig gjorde det forbi. Jeg flyttede til en lejlighed hvor jeg ingen dyr må ha, og jeg har haft det virkelig forfærdeligt siden, fordi jeg virkelig elsker dyr.
Men nu er der endelig sket noget vidunderligt. For en uges tid siden blev jeg tilbudt og leje et lille hus, til samme pris som min lejlighed, hvor jeg må ha alle de dyr jeg selv har lyst til.... Så jeg er bare så glad.... jeg overtager den kat som bor der nu, en sød lille 4 farvet huskat, som de syntes ville være synd og flytte, medmindre jeg ikke ville overtage den, men selvfølgelig vil jeg da det...
Lige nu, bor hun det meste af tiden ude, og får os mad ude, og hun elsker det... Men jeg håber da jeg kan ændre det, til at hun kan bo inde ved mig, så jeg kan gå og hygge om hende, som jeg gerne vil. Hun er vidst hverken vaccineret, øremærket eller noget, og jeg tror os bare hun får det billige mad fra supermarkedet, så jeg regner med og starte med og hive hende en tur til dyrlægen, så hun kan blive vaccineret,øretatoveret, loppe, ormebehandlet og få sundhedstjek...og så skal vi vidst ha købe noget ordentlig foder til hende, så hun får det som blommen i et æg...
er der nogen som har nogle råd til foder jeg skal bruge, hun er jo en huskat, som er meget ude, og min veninde fik hende i sommers, hvor hun var ca. 10 uger...
skal hun ha killingefoder, eller hvad vil folk anbefale mig??
hilsen Mia
jul 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 47 Svar: 197
jul 2005
jul 2005
tak skal du ha, det er sødt af dig.. jeg glæder mig virkelig som et lille barn... Huset ligger i den by,hvor jeg boede sammen med min x kæreste, og der hvor jeg kommer fra, ca. 12 km fra mig..
bare rolig, jeg har været på KG hele tiden, bare på sidenlinien.. men nu vender jeg meget snart tilbage
glæder mig til og oprette hende herinde....
lundkvist: nej det er RC jeg snakker om, jeg ved at de poser som er ved dyrlægen og dem jeg kan købe ved dyrehandler ikk er ens...
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
RC dyrlægeserien er produceret udelukkende til brug/salg ved dyrlæger. Det er et rigtigt godt produkt.
Hvis katten er fra i sommers, vil jeg nok anbefale Growth fra dyrlægeserien. Det indeholder de vitaminer, mineraler, proteiner og kalcium hun har brug for.
Jeg bruger selv dyrlægeserien til mine katte og de elsker det.
Jeg bruger Weight & stone male (nogle gange female) og kitten/growth til killingerne. Weight & Stone er egentligt til kastrater, men det er ikke slankende som sådan og alle mine katte er sunde uden at være tynde.
Vi bruger det hovedsagligt fordi vi har overvejende kastrater herhjemme, men de har også altid mad de kan tage af, så det er nok derfor de ikke er tynde - eller tykke ;-)))
Annette
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Held og lykke med flytningen og den lille nye mis! Det eneste minus ved min ellers skønne lejlighed er, at jeg ikke må få flere dyr end de to mislinger, jeg har nu. Det er jo ikke nemt at se alle de dyr, der har brug for nye hjem, og at man så ikke kan tage dem til sig! ;o)
Så får jeg endelig kat igen JUBII....