{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

hvilket foder {{forumTopicSubject}}

jeg er i syv sind over hvilket foder jeg skal vælge til min kat. huner en ragdoll på 9 mdr, og er ved opdrætter blevet fodret med royal canine....men....af to årsager vil jeg gerne prøve noget andet
1. fordi der er langt til en der forhandler dette hvor vi bor
2. jeg har hørt mage forskellige meninger om det, også negative
jeg er pt ved at prøve nutro choice, men hun er bare så glad for at tygge i de store main coon stykker fra royal canine, og det fra nutro er ikke særlige store stykker...
hvad ville du anbefale?....altså det er tørkost jeg snakker om smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket foder
  • #1   4. jan 2007 Hej Jane.........
    Jeg har også en dejlig ragdoll.............. som bliver fodret med royal canin..... Du kan jo som så mange andre opdrættere variere lidt..... ´nøjagtig som mennesker synes katte heller ikke det er sjovt og få det samme hver dag..... jeg har flere forskellige slags foder fra royal canin..... og indimellem køber jeg en pose af et andet mærke når jeg er på udstilling..... simpelthen for at de ikke skal blive for kedeligt med det samme.
    Har også hørt både negativt og positivt om rc.... men jeg kan nu godt lide deres varianter plus jeg er medlem af deres breeder club og får derigennem nogle rabatter..... for generelt er kattemad dyrt hvis du skal have nogle af de gode mærker.... men er jo også det vi som opdrætter skriver under på at vi vil sørge godt for vores katte!
    Hilsen Christa

• #2   4. jan 2007 Jeg bruger nu også RC.. men hvis du gerne vil prøve noget andet... så har jeg hørt godt om Olivers og de bringer også ud....

http://www.olivers.dk/Default.aspx

Har ingen erfainger selv.. men har som sagt hørt mange tale godt om det...

Naja

• #3   4. jan 2007 vi bruger oliver's til vores hund og er rigtig glade for det, de bringer ud gratis, og hunden er vild med foderet

• #4   5. jan 2007 Nu er jeg selv ekstremt glad med Royal Canin.. Men ellers Iams har jeg også gode erfaringer med..

Når du har lagt til et sted hvor du kan købe det foder, hvorfor så ikke købe ekstra med hjem? 10 kg i stedet for 4 kg? smiley ved desværre ikke hvor meget du køber af gangen..

Kommentér på:
hvilket foder

Annonce