{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.387 visninger | Oprettet:

Erfaringer med lakseolie {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Hvad er jeres erfaringer med lakseolie til kattene? Og skal det blandes i tørfoderet, eller hvordan?

Jeg fodrer i forvejen med et foder med et fornuftigt fedtindhold, så mine overvejelser går udelukkende på, om der skulle være andre sundhedsmæssige fordele smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med lakseolie
  • #1   26. apr 2015 Jeg hælder en dåse Lux ud på en stor pizza tallerken.....så hælder jeg 2 pump fiskeolie i den tomme dåse og lidt varmt vand og hælder det over maden, som en slags sovs. Det bliver spist smiley

• #2   26. apr 2015 Min erfaring er kort smiley mine katte ville ikke spise det, og den ene skulle have, vi skulle se om det hjalp på hans hudproblemer i forbindelse med allergi :0 det hjalp bestemt ikke smiley det kostede en tur til dyrlægen og behandling for allergi.

• #3   27. apr 2015 jeg har prøvet to slags lakseolie. den ene fik jeg hos min dyrlæge, og den gad de overhovedet ikke at spise
    så her i forbindelse med at den ene kat fik gigt, ja så ville jeg så prøve igen. valgte hunter lakseolie fra zooplus, og den gled den uden problemer. der gik ca 3-4 uger inden jeg kunne se et resultat. Og det virkede faktisk på hans gigt.

hvis der er problemer med huden så kan hampolie faktisk være meget bedre end lakseolien. den fåes også i zooplus. jeg har prøvet den til en af mine som har hudproblemer, kunne faktisk også begynde at se et resultat, men så opdagede katten at jeg kom noget i hans mad, og så var det slut - mega besværlig kat, spiser ikke noget hvor der er kommet noget i. har dog overvejet at prøve igen.
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/tilskudsfoder_specialfoder/hud_haar/182388

• #4   27. apr 2015 Mine katte vil ikke komme nær madskålen når der er lakseolie i (hunter), så det har vi opgivet herhjemme smiley

• #5   27. apr 2015 Vores hunde og katte får alle lakseolie ikke fordi de døjer med gigt, men mere for pelsen og forebyggende af smøring af led/knogler. Og har været en del forskellige mærker igennem, hunden spiser hvad der bliver serveret men misserne vil kun have Hunter som er fra islandsk laks, og syntes faktisk selv den dufter anderledes end de andre og virker mere fedtet. smiley

• #6   27. apr 2015 Mine rører det ikke! (Hunter fra zooplus)

• #7   27. apr 2015 Min erfaring med lakseolie er at kattene nægter ATR spise det uanset hvordan det bliver serveret.. smiley

Men hvis dine katte ikke virker til at mangle noget hvorfor så give dem det??

• #8   27. apr 2015 Heidi: Det skulle være hvis der var nogle sundhedsmæssige fordele, som jeg ikke lige kendte til. Det var derfor jeg oprettede tråden smiley

• #9   27. apr 2015 Hvis du giver katten kvalitetsfoder og du ikke har fået at vide af dyrlægen at den fejler noget samt pelsen ser flot og blank ud, så ser jeg ingen grund til lakseolie, du giver jo i forvejen katten et foder der har høj fedtprocent, så det burde være fint nok.. smiley

• #10   27. apr 2015 Super, så fortsætter jeg bare som jeg gør. De får kun ros hos dyrlægen, og deres pels er både skinnende og dejligt blød smiley

Kommentér på:
Erfaringer med lakseolie

Annonce