{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FIP
  • #1   13. nov 2006 Tak Tina det gør jeg lige.

  • #2   13. nov 2006 Ok dvs man ikke kan se med sikkerhed om det er fip eller andet.. Hvad med den i snakker om der hedder corona virus?? prøvede at slå den op på netdyredok men kunne ikke finde noget om den???

  • #3   13. nov 2006 Okay Tina ja jeg har læst dine indlæg i tråden...

    Jeg er meget bange for mine er syge, skal til dyrlægen i morgen men vil jo godt være forberedt inden...


  • #4   13. nov 2006 problemet er det ikke er rigtig dirre og det er derfor jeg er lidt bange for FIP, Elmer har skrantet lidt de sidste par uger men spiste osv normalt nu laver ahn ikke normal afføring længere det er tykt gult slim med lidt brunt væske i der kommer ud og han kan ikke holde sig så mit badeværelse har været smurt ind og han er meget bleg omkring sine øjne, samtidig har Chira ingen apetit (de sidste 3 dage) og hendes mave er opsvulmet som om hun var gravid, hvilket hun bestemt ikke er da hun er på p-piller efter hun fik killinger...



  • #5   13. nov 2006 Han leger heller ikke som normalt længere her i weekenden har jeg næsten ikke set ham han ligger bare og sover i min seng og gider heller ikke lege med killingerne som han ellers elsker.. Chira er også meget træt og gider ikke engang ud som hun ellers vil hele tiden...

    Har bestilt tid til dyrlægen i morgen.


  • #6   13. nov 2006 Nej det er ikke orm de er alle behandlet 4 gange inden for de sidste 3 måneder pga killingerne...

    Jeg er ikke sikker på om de har feber kan ikke finde mit termometer, men Elmer virker meget varm, når han har ligget på mig er jeg helt våd af sved bagefter.


  • #7   13. nov 2006 Britta ja de blev vaccineret i sommers så det er ikke det. jeg tror i hvert fald Elmer har feber.

  • #8   13. nov 2006 Nadja L: Ja det er jo stensikkert at der er et eller andet galt med dem smiley Det er godt du tager dem til dyrlægen nu....

    Havde du slet ikke overvejet at gøre det tidligere? (spørger kun fordi man tit kan få taget nogle ting i opløbet, hvis man er hurtigt ude)


  • #9   13. nov 2006 Han har jo som sådan ikke været syg rigtig før nu indtil i lørdags rendte han og legede med killingerne og spiste stadig med god appetit, havde lidt tynd mave som jeg så behandlede med skånekost og så zoolac, men i dag er det bare gået ned af bakke med ham og derfor ringede jeg jo til dyrlægen. Chira har jo ikke været dårlig og er det heller ikke nu, hun er træt og spiser ikke og så synes jeg hendes mave er opspillet og har været det siden i går eftermiddags..

  • #10   13. nov 2006 Cemilie tro mig havde de vist tegn på at være rigtig dårlige før så var de også kommet afsted før.. Men at Chira var træt kunne jo også have været fordi killingerne stressede hende og maven startede først i går...

  • #11   13. nov 2006 Nadja: Ok. Jeg ville også bare lige forstå hvorfor...

    Men ja, som Tina M, siger er det godt at I kommer afsted imorgen.. Og så håber jeg ikke det er noget alt for alvorligt!

    Jeg håber at det kan klares med en omgang piller, eller noget smiley

    Krydser fingrer for jer..

    Hold os lige opdaterede, ikke?


  • #12   13. nov 2006 Det er helt i orden Cemilie jeg er selv en af dem der hellere tager til dyrlægen engang for meget end for lidt...

  • #13   13. nov 2006 Nadja: Tag en afføringsprøve med til dyrlægen og få den undersøgt. Det kunne godt lyde som Giardia:
    http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=941/sprog=1/grp=2/menu=9/

    Det er en parasit, som ikke kan tages med alm. ormebehandling. Jeg mener, man bruger Panacur dagligt over en længere periode. Men prøv at nævne det for dyrlægen.

    Og så rigtig god bedring med dem smiley


  • #14   14. nov 2006 Tak skal du have Katrine, jeg har lige til aften også snakket med en vendinde der er vetrinær sygeplejeske og hun nævnte det samme som dig så jeg går og holder øje med ham så jeg kan få en prøve med til dyrlægen..

  • #15   14. nov 2006 Det skal jeg nok Lundkvist har en tid kl.14.15 så nu kan tiden kun gå for langsomt..

  • #16   14. nov 2006 Ja, nadja ALT for langsomt smiley

    Du burde næsten snige dig derned og udgive dig for at være en anden, med andre katte, så du kunne komme hurtigere til smiley


  • #17   14. nov 2006 ja man har lyst til det.. Ej jeg prøver at slappe lidt af inden er selv træt da jeg har været på hospitalet til undersøgelser med ryggen hele dagen....

  • #18   14. nov 2006 Nadja L: hvad er der galt med ryggen? smiley Og du behøver ikke at svare, hvis du synes det er privat smiley

    Forstår godt din lydt til at snige der derned... jeg møder altid op 30 min før og sidder og nedstirrer dyrlægen indtil han forbarmer sig over mig og tager mig ind *gnæk gnæk* (altså hvis jeg har et sygt dyr)


  • #19   14. nov 2006 Ej Nadja, det lyder da ikke for godt.. Håber at der er nogle piller der kan gøre det, så du ikke skal have dem til en masse undersøgelser..
    Held og lykke med dem.. og hold os endelig opdaterede..


  • #20   14. nov 2006 Cemilie jeg blev kørt ned sidste år og fik ødelagt min ryg og går stadig med smerter, så derfor render jeg til undersøgelser på hospitalet.

    Jeg skal nok skrive når jeg kommer hjem igen.


Kommentér på:
FIP

Annonce