Er det forkert af mig? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne vide om i synes det er forkert af mig at bede om/kræve en undskyldning fra hende der oprettede min lille Ashisha som sin egen og dermed "stjal"´min kat?
Jeg føler selv at jeg på en måde er blevet forulempet på en måde - måske endda en anelse bestjålet...
Jeg er selvfølgelig smigeret over at hun synes min kat er så dejlig at hun ville ønske hun selv ejede hende - men jeg føler stadig at hun skylder mig en undskyldning, jeg ved godt at hun allerede er blevet "straffet" her inde på KG - men det hjælper mig ikke til at føle mig mindre bestjålet...
Egentlig ville jeg bare vide om i synes det er forkert af mig at føle sådan?
Hilsen Helle - den retmæssige ejer af Ashisha
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.583
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 39
Jeg ved godt det måske virker som om jeg "tværer rundt i det" men jeg har det bare virkelig dårligt med tanken om at en kunne finde på det - det er ikke selve handlingen men det faktum at hun kunne finde på at gøre det - for hvis hun kunne finde på at "stjæle min kat" her inde kan jeg jo heller ikke på nogen måde regne med hvad hun kunne finde på IRL.
(***Christina*** ) og Sanne A
Jeg er super glad for jeres opbakning og er rigitg lettet over at jeg ikke er helt på vildspor ang. den undskyldning - tusinde tak.
Er det forkert af mig?