{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.824 visninger | Oprettet:

varm og tør næse ?er hun syg ? {{forumTopicSubject}}

Jeg lå og nussede med Chloé og opdagede hendes næse var helt knas tør, varm og rødlig-brun, selvom den plejer at være helt lyserød.

Jeg fik så fat i Benzer for at sammenligne lidt, og den var våd og kølig.

Chloé har ellers opført sig som hun plejer, de har fået torskefilét idag og hun har drukket. Hun har fræst rundt som hun plejer...

Hun har nyst lidt på det sidste, men ikke noget der har været så ofte at det har været alarmerende.

Somsagt har hun ikke virket sløj...Derfor undre jeg mig en del over den næse, den plejer at være helt pæn og lyserød, som kan ses på billederne på min profil. men nu er den rødlig over i det næsten små brunlige...den er en smule smånubret, når man ser helt tæt på den.

er der nogen der har en anelse om hvad det kan være? jeg er da ret overbevidst om den ikke skal se sådan ud...den skal da være en smule småfugtig sådan en kattenæse?
Har kikket på netdyredoktor.dk, men har ikke kunne finde noget om næser...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  varm og tør næse ?er hun syg ?
  • #1   28. okt 2006 Hun er ikke nødvændigvis syg... mine miser har ofte tørre eller varme næser eller begge dele...... men ja hold lidt øje med det... hvis det ikke ændre sig skal du nok tage en snak med dr. dyr.....

Naja

• #2   28. okt 2006 Det er hunde der skal have kold næse - katte har ikke næsen som indikator for hvornår de er syge.
    Varme og tørrer snuder er almindelige hos katte :o)

• #3   28. okt 2006 man kan ikke se om katten eller hunden er syg bare fordi de har varm og tør næse, min ene hund har altid tør næse og fejler intet og mine katte har altid varme næser uden at være syge. Så det er en gammel skrøne det med næsen... Det fortalte min dyrlæge mig også...

• mads j
    mads j Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #4   28. okt 2006 ikke syg

• #5   29. okt 2006 lundkvist: ja hun har fået 1.vaccine, skal have nr.2 her den anden nov.

Hendes næse er heldigvis ikke så slem længere, den blev en smule fugtig igår. Den er stadig varm og nogle gange tør. men eftersom hun ikke virker sløj og leger i sit normale hæsblæsende tempo. Så går jeg ud fra hun ikke er syg...

Men var godt nok lettere bekymret igår...

rigtig mange tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
varm og tør næse ?er hun syg ?

Annonce