{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Problem kat - HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Heii alle smiley

Vi har lidt problemer med vores hankat Findus, som I evt. kan gå ind og se i galleriet.

Nå, men han er sådan en kat, der er lidt til en side, han har altid været lidt smådum, det sorte får osv., men vi elsker ham jo højt, for han har simpelthen så meget personlighed. Men vi har nogle problemer, som vi har set før: Han er begyndt, mildest talt, at skide i badekaret. Han kan ikke få ro om natten, og for to dage siden, væltede en en gryde ned fra køkkenbordet, hvilket IKKE kunne have været et uheld, for den stod helt inde ved vækken, og der er altså lige lidt over en halv meter at skulle skubbe den. Han er, af natur, meget opmærksomhedssøgende, men det er gået hen og blevet et problem. Vi er bange for, at når Cirkeline skal have killinger, at han så begynder på det der er værrer.

Dengang jeg selv blev født, havde vi en kat der hed Lue, og han var meget samme type. Han gjorde alt overstående. Men da jeg kom, begyndte han også at tisse over det hele. Han væltede adskillige vaser, krukker og skåle ned fra bordere, og da han til sidst pissede på min mors hovedpude (lyder måske komiskt) måtte vi få ham aflivet. Det lyder måske somom vi overdrev, men det var virkelig så vi ikke kunne være der, og det jeg frygter er, at Findus vil reagere på samme måde som Lue, når Cirkeline får killinger. Og det er meget sørgeligt at tænke på at skulle aflive Findus!!

Men nu snakker vi ikke mere om aflivning. Hvad kan man gøre for at katten lader hver med sådan noget? Kan man overhovedet gøre noget? hvis det var en hund, ville der jo være håb forude, men som bekendt er katten jo meget sin egen, og er ikke sådan lige at opdrage på.

Håber I kan hjælpe mig!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem kat - HJÆLP!!
  • #2   12. okt 2006 Det er vigtigt at han får opmærksomhed når i skal have killinger, man har tendens til at glemme eller overse.
    Chevy sked engang på gulvet, grundet der lå lidt for meget i hendes bakke, det var slet ikke meget i vores øjne, men hun kan godt være en lille sippe. Når vi hører hun har været på toilettet går vi ud og fjerner det med det samme og så bliver hun så glad. Hvis Findus og Cirkeline besørger det samme sted kan han på dette tidspunk godt protestere og føle sig ude og besørger så et andet sted end der hvor han skal for at få opmærksomhed, men det bliver til skældud, og det er ikke den opmærksomhed han skal have .... Han skal have noget kvalitid! Det er det han har brug for, at mærke han er en ener! Men Held og Lykke og Knus og Kram herfra.

• #3   12. okt 2006 Mange tak for jeres gode råd. Vil naturligvis tage stilling til dem, og se om de kan hjælpe.

Lige som til en lille 'reminder': Findus ER kastereret, og blev det i en tidlig nok alder til ikke at burde vise hankatte-nøkker.

Kommentér på:
Problem kat - HJÆLP!!

Annonce