1.869 visninger
|
Oprettet:
Ang. killinger {{forumTopicSubject}}
Nuggi har jo, som jeg har skrevet i et tidligere indlæg, født 5 dejlige killinger, så nu har jeg nogel spørgsmål.
Min kæreste og jeg er lidt uenige om, hvornår man kan bestemme killingernes køn. Hvornår er man sikker på om det er han eller hun?-vi vil jo gere navngive dem, selvom de 4 grå er svære at se forskel på lige nu hehe:)
Man siger jo at killingernes øjne ikke har godt at blitzlyset, men da det snart bliver mørkere tider, vil det være rart at vide hvornår de kan tåle det?
Vi tager gerne andre gode råd med på vejen..
På forhånd tak..
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Kønnet kan man bestemme med det samme
Du kan godt tage billeder indtil de åbner øjnene, men hold en pause på en uges tid, når de lige har åbnet dem. Derefter kan du godt blitze igen
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
jeg har haft lidt svært ved at kønsbestemme de små, men jeg vil da tage kampen op endnu engang...
Jeg skal nok passe på med blitslyset, vil jo ikke skade de kære små
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
Jeg ville da også bare lige høre om i beholder de små, eller om i skal af med dem allesammen. Du skriver godt nok at de får egen profil..... Beholder i dem eller hvad ??
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Måske kan disse billeder hjælpe:
Pige: http://www.beydana.dk/blaa/3b.jpg
Dreng: http://www.beydana.dk/blaa/4b.jpg
Som du måske kan se, er der længere afstand imellem hullerne hos drengen.
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
Vi synes at de alle skal have en profil så længe vi har dem. de bliver jo først solgt i uge 52 eller i starten af januar måned, så der er jo et stykke tid til...
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.021
fx Glowy klippet jeg langs rygraden
Lipzy klippet jeg hend over bagdelen og
Aldinio klippet jeg i nakken
så kunne jeg heletiden se hvem der var hvem og det var også nemmere og lære deres særheder at kende og navnene sad noget hurtigere....
det var bare en ide hvordan du kunne se hvem var hvem og især når de har fået navne
jun 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 6 Emner: 46 Svar: 486
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.021
Ang. killinger