{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Amputeret hale... {{forumTopicSubject}}

For en 14 dges tid siden kom imn lille sylvester ind med halen slæbende bagefter sig.
Normalt er hans hale ligesom et periskop, der altid stritter lige i vejret.
Afsted til dyrlægen.
Det endste med at han fik amputeret hele halen, og måtte have en hud transplantation også.....
Nu 14 dage efter, er han lige så glad og frisk som han plejer, bare uden hale.
Han har slet ingen problemer med motorikken, og er lige så fræk og charmerende som han plejer at være...
Regningen, ja, det er så en anden side af sagen.
Er der nogen der har andre erfaringer med haleamputationer, gode som dårlige?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amputeret hale...
  • #1   4. okt 2006 Jeg har ikke selv erfaringer med det, men kender da et par solstråle historier omkring det med at katte får amputeret en del af halen.... De kan sagtens klare sig uden...

Og noget andet er , at jeg syns da at det ser sødt ud (misforstå mig ikke, og der er ingen tvivl om at man hellere ville have set katten med halen, end at den skulle gå igennem det at få den amputeret), men der er jo en race som ingen hale har.... Den er da for speciel...

Men igen, godt at høre at det er gået godt med din sylvester...

• #2   4. okt 2006 Jeg har ikke oprette sylvester herinde endnu, jeg vil gerne vente tilhan får pels på "stumpen" det ser så fjollet ud at han render rundt med bar r..

• #3   4. okt 2006 *s*, det kan jeg godt forstå, men det kunne da være skægt at se den bette mand.... smiley

• #4   4. okt 2006 Jeg lover at tage nogle billeder af ham med bar r..
    Og ligge de ind også.
    Håber at folk vil se på hele katten og ikke kun hvad der mangler....

• #5   4. okt 2006 Selvf. er der ingen grund til at kigge på hans mangler. Han er skam nok en fin kat selvom han mangler lidt af halen. Flot er han ihvertfald... Har lagt en hilsen, kig forbi mine misser....

Kommentér på:
Amputeret hale...

Annonce