646 visninger
|
Oprettet:
Kræsen {{forumTopicSubject}}
Min perser,kat vil kun spise hendes tørkost
Og intet andet.
Jeg vil gerne give hende noget lækkert en gang imellem
Nogen der mon har et forslag som jeg endnu ikke har prøvet????
jan 2016
Følger: 7 Følgere: 50 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 180
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Nogle katte fatter aldrig at vådmad er lækkert, og ikke 10 vilde heste vil kunne få dem overbevist til andet.
Jeg har ikke lige noget bud og da du ikke skriver hvad du har prøvet så er det også lidt svært, mine 2 er vilde med kylling, om det er dåsemad med kylling, stegt/kogt kylling eller rå kylling det er underordnet, men tror hvis de skulle vælge så ville de vælge den rå kylling, så det får de fra tid til anden, men de får dåsemad dagligt, det er bare ikke alle katte der gider det og så må man jo acceptere og give dem det de vil have
jul 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
nogle forslag - kan dog ikke love at hun vil prøve noget af det... katte ved hvad de selv vil have
tun i vand
råt hakket oksekød
pålæg - har nogle som især er til lun leverpostej, rullepølse
røget skinke - altså sådan en man bruger til kogt skinke- havde en som bare åd alt der var røget (røget fil mm)
men igen der er rigtig mange som overhovedet ikke vil have andet end tørkosten. det vigtigste er dog at de så drikker godt med vand - her er en vandfontæne en super god ting.
vådfoder som hos mig er et stort problem. har 14 katte med hver sin smag. især Pyrus er virkelig en mega besværlig kat når det kommer til vådfoder. han elsker vådfoder det skal bare lige være den rette på den pågældende dag. i morgen er det nemlig ikke det samme han vil have...
så jeg har vel 10 forskellige slags produkter - og så er der altid et par varianter af hver.
men prøv evt at kig på zooplus. de har prøvetilbud og man kan købe 1 styks af en del af vådfoderet. så det er nemt at prøve sig frem
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
har to veninder som har persere - den ene har avlet perser i mange år. og mener faktisk at begge har snakket om det. ikke så meget tørkosten men alt andet.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Det er det eneste mine vil have.
Menneskemad er kun en enkelt bid ind imellem.
Har du prøvet kogt fisk eller kogt kylling??
Kræsen