2.126 visninger
|
Oprettet:
Når katten ælter {{forumTopicSubject}}
Jeg har læst i en tråd herinde, at katte skal vænnes fra at ælte. Jeg er godt klar over, at det er en killingeting, men har ikke overvejet at det skulle være et problem? Har selv en kat på 6 år, der ælter, både på mig, et tæppe på sofaen og en strikket futsko, den leger med
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Godt nok betyder det så, at min katte har været langsomme til, at finde grænsen mellem lege bid ( som bliver afvist) og kærligheds nap, men jeg kan lide, at kattene udtrykker deres lyst til kontakt med mig.
Jeg klipper ikke kløer, og jeg nulre lige deres poter, hvis det bliver for meget med det ælten, altså hvis jeg ikke har jeans på, kan der jo smutte en klo så der bliver en ridse, men det er jo ikke af ond vilje.
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Mine 2 ælter også fra tid til anden, men de har faktisk ikke klørene ude når de gør det, man kan svagt Ane deres klør men ikke andet, de trækker ikke poterne bagud med klørene stadig siddende i stoffet, så det er blot et lille prik man svagt kan ånde hvis man har meget tyndt tøj på, har man cowboybukser på mærker man intet.
Men mine har også lært ikke at lege med klør så måske det hænger sammen, at de ligesom ved at klør bruger man kun til at klatre med.
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 182
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
Når katten ælter