{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Vi har fundet vores hunkat!! MEN MEN.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa....
jeg var lige inde i et andet forum for at søge hjælp men blev nedrakket..

nu skal i høre.. vores hunkat som har været væk i over 1 månede har vi så lige fået tilbage i dag.. men vi er flyttet i mellem tiden.. og hun er en meget bestemt dame.. hun fare på mine børn hvis de feks går forbi hende.. så ville høre om man kunne gøre noget for at lære hende det??? i det andet forum fik jeg at vide at jeg var ansvarsløs over for mine børn fordi jeg lukker katten ind i vores hjem igen.. men det jo vore kat.. og hvis hun ikk kan lære det så er der jo desværre kun den udvej at vi må af med hende.. i lejligheden vi boede i før var hun ude hele dagen og hjemme om natten(hun elsker at være ude).. men nu når vi er flyttet så skal hun jo være inde i nogle uger.. hvad kan vi gøre..?? skal vi lukke hende ud i bryggerset?? men er det ikk synd.. men ja det er jo også synd for mine børn.. please hjælp mig.. og jeg vil ikk nedrakkes.. det ikk det jeg har brug for nu...

knuzz

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har fundet vores hunkat!! MEN MEN..
  • #1   26. sep 2006 blir vi nød til at gå af med hende.. jeg vil self gøre alt for mine børn men ville lige høre om råd først..

• #2   26. sep 2006 hejsa .nu ved jeg ikke hvor gammel dine børn er men de fleste børn har forståelse for hvis man skal lade en mis være hvis den er i dårlig humør .det er de jo også selv engang i mellem det plejer de at forstå og repektere .. din kat har nok haft noget af en oplevese da hun var væk som så tager tid at komme sig efter ...har prøvet det selv men med stor forståelse fra børn og voksne af kan det godt lade sig gøre . en anden ting løb indefor fra børn kan virke meget voldsom selv for den meste robuste kat :0) held og lykke til

• #3   26. sep 2006 Hun har været sådan længe.. men hun har været ude kat.. og nu er vi jo så flyttet og vi kan jo ikk bare lukke hende ud med det samme..

• #4   26. sep 2006 ja men det tager noget tid inden hun falder helt på plads for hun savner sin frihed .kom til at tænke på er hun sterilicert så hun ikke har unger liggene et sted derude. ..selv de meste stædige katte skal nok falde til ro men mange gange giver man op for det er lidt af en kamp ..jeg havde engang en på 5 år som også måtte vende sig til at være inde og det lykkes efter 6 månder ..hun nåede at blive 16 år og var en meget glad og kælen mis men det var hun ikke fra hun var 1 til 5 år

• #5   26. sep 2006 Nej det er hun desværre ikk.. (steriliseret.) det skulle hun have været men hun løb jo så væk.. hvad gør jeg så..`? nu får jeg det helt dårligt..

• #6   26. sep 2006 det skal du ikke . du kan desværre heller ikke gøre noget nu .andet en af se på hendes bryster for det kunne jo også være hun er drætig det lyder det mere til hvis hun kun har været væk i en måndede for så skulle hun havde været meget tyk da hun forsvandt ?. en af vores piger bliver meget irritert den første måndene efter hun er parret

• #7   26. sep 2006 åh nej jeg tror hun har killinger et eller andet sted.. hendes bryster er som når killinger patter på dem.. hvad skal jeg gøre.. sætte hende tilbage til hvor vi fandt hende og se om hun går over til killingerne?? hvor er jeg ked af det lige nu..

• #8   26. sep 2006 er det lang tid siden i fik hende for hvis det er det så er de nok desværre gået til .de kan ikke klare sig uden mor i et par døgn..men rolig nu hendes bryster virke de røde eller lyserød eller er de bare mælkehvide.
    Rød / mørke rød .så har hun ammet .Lyserød er drætig. Hvide/blålige er normalt for ikke gravide hun katte

• #9   26. sep 2006 men hvis du er usikker så snak med din dyrlæge for som miss mivsen skriver kan der også være andet galt og han kan med sikkerhed fortælle dig ved at se på hende om det er det eller noget andet

• #10   26. sep 2006 Jeg vil ikke blande mig i denne tråd, jeg tror du for nogle gode råd af de to der har involveret dig. Men mange gange held og lykke med hende, og jeg er glad for hun er kommet tilbage..

• #11   26. sep 2006 de er lyserøde/hvide..

• #12   26. sep 2006 ok det var godt så nu kan du slappe af hun har ikke nolge liggene .syntes også det ville være mærkligt .hun har måske nok være på drengesjov .men jeg syntes du skulle få hende set efter for en sikkerheds skyld både med sygdom og evt drætighed ..jeg vil ønske dig held og lykke til med hende og håber du skriver herinde igen når der er faldet ro på ..jeg er da lidt spændt på at høre udfaldet ....vi skrives ved mange glade hilsner fra Fyn

• #13   27. sep 2006 Tusind tak for hjælpen.. skal nok skrive når hun er faldet til..

• #14   27. sep 2006 Hej Mie

Først og fremmest vil jeg da starte med at ønske dig stort tillykke med at din kat er kommet hjem til dig igen. Jeg kan forestille mig at det har været frygteligt for dig, at gå i uvished om hvad der var hændt hende.

Nu skal der stor tålmodighed til og det lader til at det er lige det du har, så det skal nok lukkes for dig og familien at få katten til at falde til hos jer.

Jeg vil dog råde dig til at få hende neutraliseret hurtigst muligt, så du undgår at hun smutter fra dig igen.

held og lykke

Kommentér på:
Vi har fundet vores hunkat!! MEN MEN..

Annonce