Hjælp vi har fundet 5 katte {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kan hjælpe med hvad vi gør i en sådan situation. Vi bor på en ejendom på vej hjem fra et sommerhus område. I går er der blevet dumpet 5 katte af hos os. 1 mor og 4 killinger. de er i pæn stand, moderen dog lidt tynd. vil skyde killingerne til at være ca. 12 uger.. Vi kan ikke selv have dem da vi i forvejen har 2 hunde og min kæreste er katte-allergisk. vi har indtil videre kørt dem ud på mine forældres gård, da de næppe overlever længe hos os, da vi bor ud til en stor vej og killingerne vimser omkring.
Hvad gør man? skal lige påpege at vi pt ikke ejer konges mønt, så at betale for enten at få aflivet eller sat dem på et kattehjem ikke er en mulighed for os.
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
Men prøv da at ringe til Kattens Værn... det kan da ikke skade. Måske kan/vil de hjælpe alligevel. Andre forslag har jeg desværre ikke, hvis I ikke selv har mulighed for at sørge for kattene og finde dem nye, gode hjem.
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 27
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
Evil p... det er ikke første gang vi har fået "dumpet" katte hos os.. vi bor desværre et udsat sted.. de andre katte var vi heldige at få afsat.. men er bange for at vi er løbet tør for venner og familie, der ikke har kat nu
Kan se på inges kattehjems hj-side at tamkatte ( og det er det her) ikke kan over´lades til sig selv men åbenbart kan afleveres på et internat.. men om det så er gratis eller hvad, vides ikke helt.. må lige undersøge det..
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 27
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 126
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
Hjælp vi har fundet 5 katte