{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Mønster - Meget forskellige meninger! {{forumTopicSubject}}

Heh, ja jeg har jo tidligere haft oprettet et indlæg om hvilket mønster Mea da for pokker var. (Har fået taget billeder af hende, har bare ikke fået dem langt herud da jeg ikke har internet derhjemme)

(link fjernet)

Og der bestemte jeg mig for at jeg ville spørge på Kattens værn Odense's hobby udstilling.

Det gjorde jeg så også. Og mange mente at hun var nok var blotched tabby (alm udstilliere og opdrættere/udstillere) Jeg spurgte så også dommeren lige til sidst i Mea's bedømmelse, Mea stod så desværre og gemte sig rigtig meget hos mig da hun var blevet noget stresset af alle de mennesker deroppe. Men dommeren (en opdrætter, det var jo en hobby udstilling) der mente at hun var makrel da hun ikke havde et eller andet på skuldrene? Fik ikke fat i hvad..
Men hun har jo heller ikke de smalle striber som en makrel normalt har. Og jeg mener at jeg kan se den mønsterform som blotched normalt har på bagebene på hende..

Ja, så nu er jeg endnu mere i tvivl end før *GG* Tina (Gizzemissen) foreslog at jeg skulle melde hende til en farvebedømmelse bare for at finde ud af det ;o) Mern self, de kan jo også have forskellige meninger fra gang til gang

Kan katte være to forskellige mønster eller kun et? tænker jeg så nu.. Når nu ingen kan blive enige om hvad hun er?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mønster - Meget forskellige meninger!
Kommentér på:
Mønster - Meget forskellige meninger!

Annonce