{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

så måtte Frida til dyrlæge {{forumTopicSubject}}

hun havde gået og haltet lidt siden i torsdags. Ikke alvorligt men alligevel... holdt øje med hende

men så her i eftermiddag kom min mor farende ud til mig ude hos hestene . den var helt galt med frida. hun skreg helt vildt og kunne ikke gå på sit ene bagben.
afsted til dyrlægen -1 1/4 time før lukning. og det tager 1 time at kører (næsten)

hver gang vi kørte over et bump eller andet, så skreg hun.

endelig dyrlægen - ind før tiden.
så har hun ødelagt en sene eller korsbånd i knæet. hun havde mega ondt fordi melisken bliver klemt.

så nu skal hun være på smertestillende i 6 dage. Og hun skal gerne have det noget bedre indenfor 8 dage ellers skal hun under knive....

mine nerver hang godt nok ude på tøjet inden vi nåede dyrlægen. kan slet ikke tåle at de skriger/græder.

lige nu ligger hun bare og snorksover.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så måtte Frida til dyrlæge
  • #1   8. feb 2016 stakkels frida smiley

• #2   8. feb 2016 Rigtigt god bedring med hende smiley smiley

• #3   8. feb 2016 takker

det hele har endelig været lidt mærkeligt. for det startede i torsdags. lørdag og søndag gik det bare rigtig fint. og så gik det så helt galt i dag.

det skal siges at hun både vasker sig, går i bakken mm. og spiser som hun plejer.
    og så leger hun, hvilket nok også er grunden til at det er endt som det er gjort. hun er til trods for sin alder meget aktiv, især efter vi har fået Kalle. ham vil hun gerne lege med

• #4   8. feb 2016 Det var godt i nåede det. God bedring med hende smiley

• #5   8. feb 2016 Håber det går godt, god bedring med hende.

• #6   9. feb 2016 efter det hun fik hos dyrlægen, så er hun her inden vi gik i seng,begyndt at tøffe lidt rundt - uden at hun skaber sig.
    nu har hun så fået en lille fin seng inde i soveværelset. I jordhøjde.

• #7   9. feb 2016 i dag er det gået stille og roligt. jammer sig stadig
    Men har fundet ud af at en pose med lunt varm, holder hende i ro, og så har hun ikke ondt i benet.
    hun elsker bare at hygge med den. Er pt på sin nr 2 pose.

og bare det hjælper på hendes smerter ja så er jeg glad smiley

• #8   9. feb 2016 fik dog ikke sovet ret meget i nat. jo indtil kl 3, men så var det også slut.
    så skulle hun ligge inde hos mig, og jeg skulle bare ligge og nusse med hende.
    hver gang hun stod op, ja så gjorde det ondt, så måtte jeg ud af sengen igen

så håber at varme posen virker i nat

• #9   9. feb 2016 Har hun slet ikke fået forbinding på? Det ville jo give ro i ledet.
    Jeg kender så ikke til problemet hos kat, men ved det er smertefuldt hos mennesker, og de får altså skinne på ind til de bliver opereret, og det tager tid og genoptræning, at komme igennem det.
    Jeg har godt nok ondt af din kat smiley jeg håber hun får det godt igen.

• #10   9. feb 2016 nææ hun fik ikke noget på
    har dog selv valgt at lægge støttebind på - det holdt dog ikke ret længe så havde hun smidt det - og så var hun stolt

nu er hun heldigvis i forvejen en stille og rolig kat, så hun går ikke længere end i bakken og mad/vand, og så måske lige en tur rundt i stuen.

det ser ud til at varme er godt for hende, så har lige fundet en pude som bare skal varmes i mikrooven/vandbad.
    hun har nemlig lige lavet hul i posen, så nu er hun fin og ren på maven smiley

det sværeste har været at få de andre til at lade være med at drille.
    har også valgt at sætte hende på nogle gigt-piller, som hendes brormand får. lysegrøn æske, kan aldrig huske hvad de hedder.

Kommentér på:
så måtte Frida til dyrlæge

Annonce