{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

opdatering fra frida {{forumTopicSubject}}

som nogen af jer husker så måtte jeg akut til dyrlæge med Frida sidste mandag. hun havde ødelagt noget i sit ene bagknæ

nu er der så gået en uge.
og må nok sige at det var en meget hård uge - både for kat og for ejer
frida havde det skidt i de første dage efter, derfor fik jeg hellere ikke lov til at sove.
men her i de sidste par dage er det faktisk gået rigtig godt.
hun har været på smertestillende indtil lørdag. valgte at bruge noget varme som behandling - ved at det virker fra hestene når der været problemer med led/senere. og så elsker frida bare varme - så hun har vores varmepude. ikke at hun så bliver stegt hele dagen, men efter behov. For der var virkelig en stor virkning at se lige så snart jeg begyndte med varmen
vi har så sagt at hun helst ikke skal gå på trappen. MEN det er vi åbenbart lidt flere om at bestemme, for i dag er hun så begyndt at gå op selv - hvilket hun ikke har gjort i over 1½ uge nu.
hun halter ikke - joo hvis hun har løbet, så kan man godt se at hun trækker lidt på benet.
i dag begyndte hun også at lege - nok lidt for vildt i mine øjene - vil bare så gerne have at hun skal passe godt på.

så har snakket med min dyrlæge her i dag. og med mindre hun stadig (hvilket hun jo ikke gør) halter fredag, så bliver der ikke gjort mere. så har hun klaret sådan en tur oven i.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdatering fra frida
Kommentér på:
opdatering fra frida

Annonce