{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

1 eller 2 katte? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hunkilling på 17 uger. Her er virkelig liv og glade dage, da hun er meget energisk smiley Hun får masser af opmærksomhed og mangler ikke noget.

Men jeg har tænkt på noget. Ved ikke om jeg kunne overveje at få en killing mere for der er jo altid både plusser og minusser...

Jeg bor i en lejlighed på 58 kvm. Har en søn på 16 mdr der leger meget med katten.

Men hvis jeg får en killing mere, hva så? Vil Chanell blive mindre kælen og legesyg? Eller vil begge katte drøne rundt i lejligheden som har de ild i røven (ja, der gør Chanell i ny og næ - gerne om morgenen).

Jeg er meget i tvivl, for jeg vil for alt i verden ikke tage en kat mere til mig og så fortryde, fordi det måske bliver for meget.

Ved godt at indlægget er noget forvirrende, men håber at kunne få et råd...

Potedask herfra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 eller 2 katte?
  • #1   2. aug 2006 Da vi fik Flicka, blev Mille mindre kælen....

• #2   2. aug 2006 Tror ikke paldsen er noget problem... Så længe der er plads til de kan lege smiley Har selv 74m2 og har to katte... Kender nogen der har 80 m2 og har 4 katte *SS*

• #3   2. aug 2006 MC missen S: Jeg tror du har ret i det med pladsen. Jeg vil nemlig også være bange for at det bliver for meget...

• #4   2. aug 2006 Jeg ville sige to- og da jeg havde 68 synes jeg nu ikke de fyldte for meget- men har heller ikke børn, der jo i følge mig fylder..*SS*
    Men de kan jo få meget glæde af hinanden- ville ønske mine løb rundt og legede frejdigt*SS*
    Men jo de vil da nok tage nogle løbeturer ind imellem.. Så det er vist op til havd du synes..*S*

• #5   2. aug 2006 Forholder mig til 2 katte, så får den anden selvskab. smiley Jeg har dog 109 m2 og har 3 katte, men havde 2 katte på 32m2 inden fik ind i denne og det fungerede også fint. smiley

• #6   2. aug 2006 Du kan sagtens have 2 katte i din lejlighed. Vi fik vores anden kat, mens vi havde vores lille bitte 2 værelses lejlighed. Men vi var også ude og investere i et stort kradsetræ og et lege/raslerør. Og det gik fint.
    Molly var 5 måneder da vi fik Raja (vores 2. kat) og vi skulle have skaffet en kat længe før. Molly blev en meget mere hyggekat efter Raja kom ind i billedet.

• #7   2. aug 2006 jeg har to katte og bor i lejlighed på 64m2 og det går fint, så jeg tror også det vil gå for mig..
    til at begynde med havde jeg ikke et højt kradsetræ, kun et lille med hule, og det gik fint. jeg har så fået et støre, men med det lille gik det lige så godt...
    jeg tror det er nemere at få en kat mere ind i billedet så længe de er så små.
    krammer her fra

• #8   2. aug 2006 Jeg vil også sige du sagtens kan have 2 katte i din lejlighed, jeg boede i en lejlighed på 50m2 før og der havde jeg til at starte med 1 hund og 1 kat, jeg fik så 2 killinger fra samme kuld fordi den anden kat var ensom og det gik fint, de er begge meget kærlige og kælene i dag.. Jeg havde lige inden jeg flyttede derfra 2 hunde og 4 katte og der var ingen problemer i det overhovedt... Det er selvfølgelig bedre nu hvor jeg har mere plads, men de nød også livet før...

• #9   2. aug 2006 Jeg valgte også at få en kat mere - og jeg bor på 70 kvm, på 1 sal.... Kan varmt anbefale 2 katte, men man skal væbne sig med tålmodighed... Anton var 8 mdr da vi fik Felix (vi har kun haft ham i 3 uger) og det er først nu Anton gider snakke - før var han hele tiden opmærksom på hvor den lille var...
    Men det at se dem lege, det er det hele værd:)

Kommentér på:
1 eller 2 katte?

Annonce