{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Mishandlede katte {{forumTopicSubject}}

Hej vi har lige været ude for at se på nogle killinger. De var SÅ tynde og forsultede.......havde utøj, var syge og spyfluerne havde lagt æg i de mindste killingers pels.......ØV! Ved nogen af jer hvor man kan henvende sig for at få dem fjernet.....det skal lige siges at jeg ikke vil bryde mig om at anmelde ejeren da vi blot har opdaget
kattene ude fra vejen......hvad gør man?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mishandlede katte
  • #1   30. jul 2006 Jeg tror det er en gammel eneboer der bor på adressen....

• #2   30. jul 2006 kan man ringe til ham selvom det er på fyn?

• #3   30. jul 2006 Det er telefonsvarer på.....men tak for dit råd...

• #4   30. jul 2006 Jeg ville nok vælge at kontakte een af de større dyreværnsorganisationer. Jeg har heller ikke gode erfaringer med Axel.

På Dyrenes Beskyttelses hjemmeside kan du finde din kredsformand og kontakte ham/hende direkte. På den måde får du fat i en person, der bor i området.
    http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/

Ellers kontakt Kattens Værn eller Inges Kattehjem i Odense.

• #5   2. aug 2006 Jeg har også prøvet at melde til Axel Erik. Det drejede sig om en kat på det kollegium hvor jeg boede. Der måtte vi ikke have katte løse, kun ude i sele og snor.
    Men denne beboers norske skovkat gik ude hver dag fra kl. ca. 7 om morgenen og helt hen til meget sent om aftenen. Den ene dag faktisk til kl 1 (fordi hun havde glemt den var ude og var faldet i søvn!!!). Den gik ude i bagende solskin uden skygge, mad eller drikke.

Axel Erik blev kaldt ud, men mente absolut ikke at der var noget galt, men at det bare var noget indbyrdes ballade, vi prøvede at lave... Ja, stakkels kat, siger jeg bare...

Har prøvet andre episoder med ham, der viser hvor useriøs den mand er!
    Ring hellere til kattens værn, dyrenes beskyttelse eller politiet...

Kommentér på:
Mishandlede katte

Annonce