Hvad skal jeg gøre - han vil gerne ud.. {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Hver morgen så står han ved dørene eller vinduerne og miaver højlydt og uafbrudt i rigtig lang tid fordi han gerne vil ud, nogle gange tager vi ham udenfor med dele på, men vi tænker på at stoppe det. (Da det måske kan være en af problemerne..)
Andre gange er vi redet uheldige med at han kan finde på at gøre det ved eftermiddag og om aften/natten.
Vi kan simpel hen ikke få ham til at holde op, jeg prøver med at tage ham op og nusse ham og lege lidt, men så snart jeg/vi ikke gør så gør han det samme igen.
Vi vil have han skal være indekat, men ideen var at han alligevel skulle lidt udenfor med sele. (Som vi nok må lade vær med)
Kan i give nogle gode tip, og måske hvis i ved hvorfor han gør det så please skriv.
- tak på forhånd!
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
jul 2015
Følger: 43 Følgere: 36 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 240
jul 2015
Grunden til at jeg ikke vil have at han kommer længere væk end haven er pga de ulykker der kan ske, og han kan måske farer vild ...
Så tænker det vil være bedst sådan?
jul 2015
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 134 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 830
Ved at lade ham komme ud har du skabt et behov hos katten som du ikke kan erstatte med aktiviteter indenfor..
Det er muligt at sikre haven så han ikke umiddelbart kan komme ud. Men dyrt, og hvis jeg husker ret fra tidligere indlæg, så må katten helst ikke blive en udgift??
Men en løbegård er også en mulighed, og knap så dyr, alt efter str på haven.
Ang indretning, jamen slip fantasien løs, steder hvor han kan klatre højt op, steder hvor han kan dovne i solen, steder at gemme sig, er eer ikke nogle gode grene i haven der kan skæres ned og sættes ind i gården. Bedre kstteklatrettæ findes næsten ikke
jul 2015
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 9 Emner: 1 Svar: 3
feb 2015
Jeg må altså lige høre, du er på hestegalleri ik? Nora y?
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
TS er kun 15 og så har man altså ikke alverden af erfaring.
feb 2015
Nora er 15, underlagt sine forældres beslutninger,om det drejer sig om foder, dyrlæge eller andet.
Ikke at alt skal kvæles i pædagogik og politisk korrekt. Men, hun søger i det mindste råd og vejledning, det er jo positivt. Min fornemmelse af hende, er, at hun vil sin kat det bedste.
Men, hun er begrænset i og med at hun ikke er myndig..
jul 2015
Og felis jeg ved godt at både jeg og mine forældre tog os at et ansvar som vi skulle have læst noget om inden vi fik.. Men skaden er sket jeg vil ikke bare give op og give ham væk pga det! Jeg elsker ham og vil ham det aller bedste, jeg har som skrevet overstående at jeg vil lave en løbegård eller indhegne haven.
Og jeg kan ligeså godt skrive det nu, at jeg er kommet frem til indhegning.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg håber at en indhegning vil give ham nok udfordringer. Lav den så stor som muligt.
Ideer her:
www.katteindhegning.dk
jul 2015
Vi har så tænkt os at indhegne haven (vi har en STOR have) så han alligevel kan få en masse udeliv.
- tak for linket!
sep 2009
Følger: 3 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 47
det forkerte ben ud af sengen . Nora er jo bare glad for sin kat. Drop dog de sure opstød.
jul 2015
sep 2009
Følger: 3 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 47
jul 2015
Hvad skal jeg gøre - han vil gerne ud..