{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Lea M
Lea M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp til misser {{forumTopicSubject}}

Jeg håber at dette opslag er okay, jeg ved ikke hvor jeg ellers skal søge hjælp smiley

De sidste to dag her denne misser siddet uden for vores hoveddør, men jeg har først mødt hende nu, da hun ikke har været der de gange jeg er gået ud og ind..

Nå men altså jeg har to et halvt spørgsmål til jer om denne fine misser, som jeg er meget i tvivl om smiley
1 - Er hun tynd?
2 - Kan hun have killinger eller være gravid?
2,5 - hvis hun kan have killinger, har i så et forslag til hvor hun evt. har gemt dem?

Det er fem år siden jeg selv har haft kat så er ikke helt op too date smiley

Det er planen at jeg i morgen køre til en dyrlæge på vejen hjem, og får fat i et af de der halsbånd, fordi hvis hun har en ejer, så er det nok lige i nærheden, og jeg vil ikke stresse hende ved slæbe hende til dyrlagen og få tjekket for chip før jeg ved at hun ikke kommer hjem til ejer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til misser
  • Lea M
    Lea M Tilmeldt:
    okt 2012

#1   21. okt 2015

profilbillede
  • Lea M
    Lea M Tilmeldt:
    okt 2012

#2   21. okt 2015

profilbillede
  • #3   22. okt 2015 syntes ikke at hun ser ud til at have killinger - her bør du kigge på hendes brystvortere. her kan du se om hun har mælk i dem

men umiddelbart ser hun lidt tynd ud - ikke som om at hun er ved at død af sult, men hun har ikke spist godt i et stykke tid

tror en del af hendes udeseende er pels - har selv haft en med samme pelstype, og de ser mere vamset ud end de er.

lav også nogle fremlysninger på hende - mest fordi hvis hun nu er kommet væk fra sit hjem, så hjælper halsbånd ikke noget

• #5   22. okt 2015 Prøv lige at tjekke om den delle under maven er en "slap pose", Jeg synes faktisk at det ligner en "kastratdelle" - altså at hun er neutraliseret smiley

Kommentér på:
Hjælp til misser

Annonce