{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Misse væk.. :o( {{forumTopicSubject}}

Vores elskede Misse er i Søndags d 2.7.06 ikke kommet hjem efter at han var ude, han er kastrat og kommer ALTID hjem hver dag, så vi frygter at han er blevet kørt over.

Jeg vil ikke slette ham endnu, da vi jo ikke ved om han er død og jeg vil gerne mindes ham lidt endnu herinde.

Vi har fået os en ny skøn lille mis, han ligner Misse på en prik og er noget af det skønneste (vi kan jo ikke undvære at have en kat her hjemme) og jeg vil oprette ham herinde idag og håber at han bliver budt velkommen.. ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Misse væk.. :o(
  • #1   6. jul 2006 Tak for de søde ord.
    Jeg må tilstå at jeg tror at han er væk, vi har haft ham i en del år og han bliver altid ved huset og strejfer ikke, han plejer at komme hjem og sove med mig hver morgen når jeg har fri fra nattevagt, så står han og venter på mig.
    Tror at det længste han har været væk er et halvt døgn, så chancerne er desværer meget små.
    Men jeg maler ikke fanden på væggen og håber stadigvæk..

Så er den lille ny oprettet.. ;o)

• #2   6. jul 2006 Kan godt forstå du er lidt nervøs...men giv det et par dage endnu, man har jo før hørt om katte der har været længere væk, pg pludselig kommer hjem igen. Har selv haft en der pludselig blev væk en hel uge! smiley Men dukkede op igen... *smiler* søde misser smiley

• #3   6. jul 2006 Vi har været rundt, vi har osse været ude og kører i hele kvarteret.. :o(

Kommentér på:
Misse væk.. :o(

Annonce