{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

Sidsel V
Sidsel V
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

Min kat er gravid {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen håber virkelig der er en der kan hjælpe har en hun kat som er drægtig det er lige ved hun skal føde hun går rundt og opfør sig som om det er lige ved det at vådt på sengen da jeg kom hjem fra 2 dage siden ved ike om
Hendes vand er gået men hun opfør sig normal og spiser og det er der nogen der har prøvet det samme for er lidt nervøs

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat er gravid
  • #2   22. aug 2015 For to dage siden er det sikkert slimproppen, der er gået. Det kan den godt gøre noget tid før fødslen.

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#3   22. aug 2015 Det er fordi bor i Grækenland så der er ikke de samme vilkår som i Danmark men må prøve og ringe hvis jeg kan mærke der først er noget galt .

Slimproppen det har jeg ikke hørt om før er det så meget normal den ikke har født endnu og hvor langtid ville der gå

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#4   22. aug 2015 Og er det meget normalt den kan gå uden der sker noget så langtid efter

• #6   22. aug 2015 Slimproppen kan gå op til fjorten dage før fødsel.

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#7   22. aug 2015 Jo har prøvet og læse og læse men kunne ikke finde noget med hvis vandet gik og der ikke var sket noget.

Men 1000 tak for hjælpen det var rigtig sødt a jer nu er jeg meget mer rolig det er ganteret bare slimproppen der er gået så.

Har ikke haft hende så længe hun er en hjemløs kat jeg fandt hernede for 5 dage siden os derfor jeg er hel ny inde for katte og drægtighed og heller ike ved en præcis dato på hvornår hun skal føde har taget hende til mig og ville bare have hun har det godt ligesom hendes killinger men det hjalp rigtig meget med jeres svar rigtig dejlig dag nu ville jeg prøve og lade vær med at være så nervøs for hende hehehe

• #9   22. aug 2015 Du er slet ikke i tvivl, når det er tid. For hun vil lede efter et egnet sted at være. Og det kan ske, at hun vil være meget urolig og kalde på dig, fordi du skal sidde ved hendes side imens.

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#10   22. aug 2015 Ja det er et rigtig godt råd så jeg ikke lige pludselig har kuld over det hele herhjemme smiley :
    Men os fordi jeg har fået hende for nogen dage siden så ved ikke om hun allerede har fundet et sted uden for hun ville føde men har åben dør hele tiden hvis hun ville ud igen men hun ville kun lige hurtig ud og tisse og ind igen men føler meget efter mig hele tiden har bygget nogen huler herhjemme så håber snart der sker noget

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#11   22. aug 2015 Hun ville hele tiden ligge oppe i sengen selvom jeg har bygget de hyggeligste huler os inde i skabet men hun ville bare ligge i senge med mig hele tiden så ved ikke om hun har fundet det som et egnet sted og føde hehe

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#13   22. aug 2015 Mange

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#14   22. aug 2015 Mange tak ville gå ind og kigge på den med det samme

• #15   22. aug 2015 Hun vil være nær dig. Og jeg ville lukke døren, så hun ikke føder ude. Her laver vi flyttekasser om til fødekasser med fleece eller bomuld i bunden af kassen, og så ligger vi et tæppe over, så der kun er en lille indgang. Det er meget populært. Hvis du ikke reagerer på hendes kalden, når tid er, så kan det meget vel ende med en fødsel midt i sengen. smiley

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#16   22. aug 2015 Ja det har jeg os tænkt på det eneste der er det er at hun altid har været vildkat tror jeg og kan ikke bruge katte Bakken men tror du hvis hun løber ud og tisser hun godt kan føde os selvom hun ikke selv ville udenfor ?

Ja det er nemlig os det jeg er lidt bange for det tror jeg nemlig ikke min kæreste ville blive så glad for hehehe
    Men ville da hel sikkert os prøve at lave sådan en hule må få min kæreste til at tage nogen flytte kasser med fra arbejdet a så har hun ihvertfald noget at vælger imellem når hun er klar til at føde

Og hvor er det bare fantastisk med den her katte side hvor man bare kan få svar på alle sine spørgsmål fra andre katte elskere:))

• #17   22. aug 2015 Du er i hvert fald nødt til at holde hende inde, ellers vil hun med garanti føde killingerne udenfor i skjul.

• #18   22. aug 2015 Prøv evt. at kommer jord i hendes kattebakke, når hun ikke er vant til andet.

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#19   22. aug 2015 Okay mange tak ja må nok hellere holde hende inde så for tror ikke de har de bedste vilkår de små killinger a at blive født uden for

• Sidsel V
    Sidsel V Tilmeldt:
    aug 2015

#23   23. aug 2015 Åhhhhh virkelig glad for alle jeres gode råd hvor er i søde den her dejlige hjemmeside kommer jeg til at bruge jævnligt hehehhe

Kommentér på:
Min kat er gravid

Annonce