{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.131 visninger | Oprettet:

Christina M
Christina M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min kat miav om morgenen/natten {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har et problem synes jeg selv, min kat er her på det sidste (2-3 mdr) begyndt at miave helt vildt meget, og jeg er meget træt, da jeg ikke får sovet ordentligt. Hun er 4 år gammel, og har ikke miavet så meget før, og jeg har snart haft hende i 1 år, hun var internat kat
Hun kan finde på at vække mig klokken 3, også selvom jeg gik i seng kl. 01:30, andre gange er klokken 4, 5 eller 6.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Er der nogle som kan give mig et råd???
Jeg ønsker ikke nogle sure opstød TAK

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat miav om morgenen/natten
  • #1   19. aug 2015 Der var lige et tråd om det for få dage siden smiley

http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/131208-saadan_stopper_du_din_kats_miaven____

Måske kan det hjælpe? smiley

• #2   20. aug 2015 Leg med din kat om dagen, sørgefor et godt måltid vådkost til katten om aftenen ( tørkost står altid fremme) det er de vigtigste elementer, og så adgang til soveværelset.

Mine har spillet tosset her i nat, men jeg ved hvorfor smiley de faster, fordi de skal i narkose i morgen.

Katte er så også natdyr, og krutter tit på de tidspunkter hvor en kat normalt ville jage.

• Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   20. aug 2015 Jeg vil prøve at give hende noget vådfoder inden at jeg lægger mig til at sove, for at se om det virker.
    Jeg bruger allerede ørepropper, da jeg er meget lydfølsom

• #5   20. aug 2015 Prøv at læs artiklen i det link.
    Det kan tænkes, hun skal til dyrlæge

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #6   20. aug 2015 Når du har købt din kat på et internat er hun sikkert steriliseret, så det kan ikke være derfor. Men har du fået at vide om hun har være ude og inde kat i det andet hjem hun har været.? For det kan godt være grunden til at hun er begyndt at miavre nu, selv om du har haft hende i et års tid. Når en kat pludselig begynder at opfører sig anderledes, kan det i nogle tilfælde skyldes at katten har ondt et sted, så jeg ville da lige ringe til dyrlægen og høre hvad de siger. smiley

Hold også lige øje med om hun tit går på bakken, mere end hun plejer, for hun kan måske have en urinvejsinfektion eller har hård afføring. Har hun sit tørfoder stående hele døgnet 24/7, så det ikke er fordi hun er sulten.? ....Ja der kan være mange ting for at hun er begyndt at opfører sig anderledes. Pøj pøj med hende. Håber du finder grunden til hendes miavre. smiley

Kommentér på:
Min kat miav om morgenen/natten

Annonce