2.131 visninger
|
Oprettet:
Min kat miav om morgenen/natten {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har et problem synes jeg selv, min kat er her på det sidste (2-3 mdr) begyndt at miave helt vildt meget, og jeg er meget træt, da jeg ikke får sovet ordentligt. Hun er 4 år gammel, og har ikke miavet så meget før, og jeg har snart haft hende i 1 år, hun var internat kat
Hun kan finde på at vække mig klokken 3, også selvom jeg gik i seng kl. 01:30, andre gange er klokken 4, 5 eller 6.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Er der nogle som kan give mig et råd???
Jeg ønsker ikke nogle sure opstød TAK
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 88 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 125
http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/131208-saadan_stopper_du_din_kats_miaven____
Måske kan det hjælpe?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Mine har spillet tosset her i nat, men jeg ved hvorfor de faster, fordi de skal i narkose i morgen.
Katte er så også natdyr, og krutter tit på de tidspunkter hvor en kat normalt ville jage.
aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Jeg bruger allerede ørepropper, da jeg er meget lydfølsom
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Det kan tænkes, hun skal til dyrlæge
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Hold også lige øje med om hun tit går på bakken, mere end hun plejer, for hun kan måske have en urinvejsinfektion eller har hård afføring. Har hun sit tørfoder stående hele døgnet 24/7, så det ikke er fordi hun er sulten.? ....Ja der kan være mange ting for at hun er begyndt at opfører sig anderledes. Pøj pøj med hende. Håber du finder grunden til hendes miavre.
Min kat miav om morgenen/natten