813 visninger
|
Oprettet:
Norske skovkattes miav? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået 2 norske skovkatte. de er rigtig søde. men jeg har et lille spørgsmål.. mine nye katte er i stuen mens der er lukket af ind til de andre katte. Jeg satte min siameser ind til dem og det så ud til at gå godt. de snusede til hinanden og de slikkede hinanden. men pludselig begyndte hannen at miave rigtig højt, og så blev min anden kat bange og ville ud, jeg har intruduseret 3 katte for de nye og han har gjort det samme hver gang. hvad betyder det? det er ikke hvæs og det er ike et surt miav. og kan ikke finde ud af hvad det betyder sådan indefor katte..
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 20 Svar: 60
eller har jeg 3 hanner og en hun.
alt i alt. 2 hunner og 4 hanner.
en felliway? har hørt om det men hvad er det nu lige det er? og er det noget der er dyrt? hehe
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Mht. Feliway er det både dyrt og ubrugeligt. Jeg købte en, da jeg fik min nye exotic i december, fordi han var så sky. Aldrig har jeg da følt mig mere taget, ved at give 300 kr for sådan en dims. Den virkede overhovedet ikke, der var ingen ændring at bemærke hos nogle af mine katte. De penge kan efter min mening bruges mere fornuftigt
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 20 Svar: 60
Norske skovkattes miav?