{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Tryghed? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en kat på 15 uger, som har det meget med at gemme sig i dyner og, tæpper og andet hun kan komme i nærhden af, er det på grund af tryghed eller bare fordi hun ligger godt der?
Jeg syndes også hun spiser rigtigt meget, hun kan tømme sin madskål på en dag, er det nomalt.
Jeg har ikke haft kat før, så jeg ved ikke så meget

kh Connie(trilles ejer)

ps. I kan se hende her

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7210

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tryghed?
  • #1   29. jun 2006 Om det er normalt, at den tømmer sin madskål på 1 dag, kommer an på, hvor stor madskålen er? og hvor meget du fylder i den? Killinger spiser ganske meget - de bør have fri adgang til lødigt killingefoder.

Mht at den finder huler at være i - nogle katte elsker huler! De er mørke, varme, og trygge. smiley

• #2   29. jun 2006 den gemmer sig måske fordi den er et nyt sted den skal lige finde ud af hvor alt er og det kommer lige så stille

• #3   29. jun 2006 Jeg tror hun gemmer sig som dkkorat siger: katte elsker huler. Mine katte elsker også at gennem sig i tæpper, poser med mere. Her inde kan du også se mange billeder af katte der har gemt sig. Så jeg tror ikke du skal være bange for hun ikke er tryg nok. Sådan ser det heller ikke ud på de fine billeder du har af hende. smiley

• #4   29. jun 2006 vil også sige at det med at hun gmmer sig bare er hygge og ikke fordi hun er bange...
    Min mille springer ned i tæpper og bag puder hvis jeg driller hende, som om hun siger, her kan jeg gemme mig og du kan ikke se mig ! selvom hun kun gemmer hoved og ikke résten af kroppen... Hehe det er vild nuttet når hun gør det !

Kommentér på:
Tryghed?

Annonce