{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Min lille killing bider mig. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg Sidder i en lidt forvirret situation og jeg håber at i kloge katte elsker kan hjælpe mig :). Jeg er førstegangs katteejer og jeg har fået en super dejlig Ragdoll killing i sidste uge. Han hedder Kuma og er 13 gammel. Han er en super dejlig killing. Jeg er lidt forvirret over hvorfor han bider mig. Han kommer tit over til mig mens jeg sidder på computeren, og derefter ligger han sig på ryggen og bider mig i armen, uden at jeg røre ham eller noget. Det er ikke et hårdt bid hvor der går hul i huden.
Han spinder også helt vildt når han ligger og bider mig. Han kommer tit og ligger sig på ryggen foran mig og spinder, hvor jeg så kæler med ham og nogle gange tager han min hånd og bider.
Det er meget tit at han bumper sit hovedet ind i mig , ligger sig på ryggen, ruller rundt og bider mig mens jeg sidder foran computeren. han kan også finde på at gå forbi mig og bide mig i benet uden at jeg gør noget overhovedet.

Jeg er lidt forvirret? Er det play aggression? Ved at skifte tænder? Eller er det at han ikke kan lide mig eller hader mig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille killing bider mig.
  • #1   31. jul 2015 han mangler faktisk bare en legekammerat. Er ikke ond eller noget, men sådan leger killinger med hinanden
    og du skal ikke lade ham gøre det. det må han hellere ikke hos sin mor

• #2   31. jul 2015 Tusind tak for svar. Kunne nemlig ikke finde noget, da de fleste situationer handler om at katten bider mens man leger eller kæler den. Hvad er det for mig at gøre? Altså når han kommer over til mig og bider mig, skal jeg så rejse mig op og gå?

• #4   31. jul 2015 http://youtu.be/Si-yk1KxYX0
    Her er også lidt, det er så ikke kun lege agression, og du kan finde meget mere, både godt og også mindre godt på youtube.
    Nu og da er det rart, at se kattene live, jeg har også tit filmet mine katte, og set det igen, for der ser du tit signaler som bliver overset lige her og nu.

Kommentér på:
Min lille killing bider mig.

Annonce