Så kom Mango hjem {{forumTopicSubject}}
Efter 3 lange måneders venten kunne vi endelig hente Mango i dag Kæresten og jeg var lykkelige for endelig at have fået hende med hjem men Kiwi var af en anden opfattelse.. I starten gjorde han ingenting - han sad bare på gulvet og kiggede nysgerrigt på hende mens hun gik rundt og studerede det hele! Efter lidt tid begyndte han at gå rundt efter hende, et par gange tjattede han lidt efter hendes hale men det var Mango tilsynesladende ligeglad med. Hun lod sig ikke genere før han pludselig gav hende en klo i hovedet men så blev det også for meget! Vi prøvede at holde dem lidt på afstand men de pustede sig begge op og knurrede og væste.. Så Mango måtte en tur ind i soveværelset med sit foder og sin bakke mens Kiwi er i resten af huset.
Ud over Kiwi har Mango fundet sig godt til rette.. Hun græder ikke ligesom Kiwi gjorde det - hun har blot placeret sig i sengen hvor hun ligger og sover og kommer man og kæler med hende spinder hun!
Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal gribe det an herfra.. Der står på katteinfo.dk at man bør lade dem være adskilt de første par dage, men jeg synes det er lidt synd hvis mango skal bo i soveværelset de første par dage da vi jo ikke opholder os derinde særilg meget af tiden... Vi vil jo også gerne have hun ikke føler sig alene.. Har overvejet lidt at lade dem mødes igen senere på dagen.. Men ved ikke helt.. Er der nogen der har nogle forslag?
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 54
apr 2006
apr 2006
Så kom Mango hjem