Det første døgn uden at bruge bakken {{forumTopicSubject}}
Ja vi hentede jo Mango i går og holder derfor selvfølgelig godt øje med hende her i starten og vi har obseveret at hun ikke bruger bakken. Kort efter hun ankom satte jeg hende op i den for at vise hvor den var og der kom en lille tår men ellers har hun ikke brugt den. To gange har hun lagt en lille pølle på gulvet men det har som nærmest været et uheld (måske stress???, ved ikke om det er muligt). Det har været i situationer hvor de har stået og hvæst og hun har ikke sat sig i stilling eller skrabet i gulvet eller noget - pludselig har der bare ligget en lille kugle når hun har flyttet sig. Det har også været så msmå kugler begge gange at der da helt sikkert må være mere derinde, men selvom vi gentagne gange sætter hende op i bakken (og sørger for Kiwi ikke er i nærheden) så sker der ingenting.. Skal jeg være nervøs?
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 54
apr 2006
apr 2006
Tror hun er meget stresset af Kiwi der nægter at lade hende være i fred. Vi lukkede hende inde i soveværelset og lige nu kan jeg se at hun endelig har lavet en i bakken. Det undrer mig bare for det er mere ligesom kanin afførring end katte - sådan en masse små runde kugler.. En af dem var kommet med ud over kanten men det kan jo ske...
Kan det være fordi hun ikke kender gruset? Kunne det måske hjælpe hvis jeg fandt ud af hvilket grus hun er vant til og brugte det i stedet?
apr 2006
Man kan også mærke på hende at hun er mere klar til at komme hjemmefra en d vores Kiwi var - hun kalder ikke så meget og når hun ikke er i rum med Kiwi befinder hun sig godt. Så ligger hun sig og sover og når vi kommer ind kommer hun og vil kæles med og hun spinder.
Det første døgn uden at bruge bakken