1.062 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Zylkene, virkede det for din kat? Zylkene, virkede det for din kat?
Hejsa.
Min familie og jeg står i den situation at vi lige er flyttet, og kattene så skal være inde i en måned. Der er 2 uger tilbage, men begge katte er utroligt deprimerede. Vi har snakket med dyrlægen og han siger zylkene. Min ene kat har fået det før, og det hjalp ham igennem hans dårlige periode. Men har din kat reageret negativt på det? Eller bivirkninger?
Tak på forhånd
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.004
har ikke selv oplevet nogle bivirkninger
Så noget helt andet hvordan har dine katte taget flytningen? følger de sig hjemme?
har jo som sagt været på kv, og vi sagde gerne 2-3 uger - alt efter hvor hurtig katten faldt til. det er jo et nyt hjem de har fået. har da også rådgivet flere flytninger med samme råd.
det kommer an på hvor hurtigt katten falder til, hvor hurtigt man vælger at lukke op for dem.husk at et godt råd er at smide deres kattegrus ud i hækken sådan at de ved hvor de bor og sådan at de andre katte ved at der er kommet ny beboer.
jeg er selv flyttet for 1 år siden, og efter 2 uger kunne mine kravle på væggene. Men de har så løbegård, og har haft det i rigtig mange år, så vi måtte smide hvad vi havde i hænderne og få den bygget så de kunne komme ud. det er meget rart at have sådan en.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 804 Katte: 20 Emner: 116 Svar: 7.336
jul 2014
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 5
Oskar er fuldstændig rastløs, og kan ikke finde ud af hvad han skal gøre. Hvilket ender ud i at han springer direkte i flæsket på Mille, som ikke er god til at sige fra.
Vi er flyttet i lejebolig pga. Mine forældres skilsmisse. Og vores gamle hus er 300 m væk, så de tager selvfølgelig "hjem"
Vi skal kun bo her i 6-12 mdr. Så det ikke for evigt.
Oskar boede nærmest udenfor, så det gør det ekstra svært for ham.
Men vi henter zylkene til begge katte, da de er fuldstændig ude af sig selv:(
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 944
Du kan også blandet noget Calm (tørfoder) i deres normale tørkost, da dette også vil hjælpe på adfærden.
jul 2014
jul 2014
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
jul 2014
Mille er stortset kun indenfor i forvejen, men hun tisser på alt. Samt min storesøster lige ee kommet hjem efter 5 mdr i Grønland - det skal hun også indstille sig efter. Så der er meget forvirring
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.004
det er den nemmeste løsning her og nu.
for faktisk er det lidt et håbløs projekt du har der. de katte vil gå hjem til tidligere hjem.
det du kan gøre er at begrænse deres udetid til det minimune. altså sådan at de bare er i haven og du er der sammen med dem.
Zylkene, virkede det for din kat?