{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Foder skift {{forumTopicSubject}}

Jeg skal gå fra noget billig i foder til porta21 men hvor meget foder skal man ca ha af det billig foder når man skifter. I skifte tiden for en kat

jeg er ved og løbe tør for det billig foder men ved ikke hvor meget jeg skal købe hjem ,
Og jeg har 6 katte og det har jeg ikke før haft om sommeren og de spiser jo mindre når det er varmet

Så hvor meget spiser en kat tørfoder om dagen ca ??

Håber nogle kan hjælpe og undskyld fejl jeg er lidt ordblind

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder skift
  • #2   6. jun 2015 Ja det er det smiley Men tror jeg køber 3 kg , jeg har lidt over 2 kg tilbage og har lige bestilt Porta 21 i går , så det tager. Jo lige tid før jeg få det , og jeg har 6 katte ,

• #3   6. jun 2015 Jeg mener du skal mindst have en måneders forbrug af det gamle for, at få en god overgang uden maveproblemer.
    Jeg går ud fra det foder du bruger nu er med korn, hvor der er en større andel af animalsk protein i Porta 21 kornfrit, og dine katte har jo nok spist foder med korn og lav animalsk protein i lang tid, og så skal der være tid til, at vække den enzym balance som katte som spiser køn, normalt vil have, og det kan tage tid, så det kan ikke gøres med en uges overgang,,,, fir så står du med katte med dårlig mave ( det føre ofte til, at folk tror deres katte, ikke tåler foder uden korn)

• #4   6. jun 2015 De har også fået meget RC den her tid også , oka Til en helt mdr , så køber jeg 5 kg og så kan jeg bare købe mere senere på mdr , tak

Men hva gør man ved en kat som kan være væk 3-5 dage af gange når man skifter foder ,

• #5   6. jun 2015 ? Ja det har jeg ikke prøvet smiley men den må jo spise hvad der er når han kommer, og han spiser nok også de dage han ikke er hjemme, både egen fangst og måske noget tørfoder som han enten bare tager eller får serveret, så jeg tror ikke jeg ville bekymre mig så meget.
    Fanger alle dine katte selv tilskud til hvad de får hjemme, så tror jeg i det hele taget ikke man behøver, at bekymre sig så meget som os med inde katte gør, når vi skal vælge foder, for spiser dine katte dagligt fugle og mus, får de jo en naturlig kost, hvor tørfodret kun er tilskud til den naturlige føde smiley

• #6   6. jun 2015 Har kun hun katte og hende som er ude 3-5 dage spiser mus og fugle men ved ikke om hun lige er hjemme når jeg sover , jeg har set hende i går , og har været ude og kalde på hende men hun kommer først når hun vil , sådan er det altid ,:) smiley

• #7   6. jun 2015 Mange tak for svar smiley

• #8   6. jun 2015 smiley gik lige fejl af kønnet smiley

• #9   6. jun 2015 Det gør ikke noget , jeg sys ikke man hører så tit at en hun kat er ude 3-5 dage , smiley :) ,

• #10   6. jun 2015 det er faktisk en del som gør det. Oftes er det dog hankatte som gør det

men du kan have zoolac klar hvis det går galt.

• #12   6. jun 2015 Jeg kan ikke se om hun har tynd mave fordi hun er for mest ude når hun er på de tur 3-5 dage , men ser ikke ud til hun vil på de lange tur i nu så håber jeg lige når og skift foder , fordi hun er lige kommet hjem og været ude siden i går morges ,

Kommentér på:
Foder skift

Annonce