hund og kat imellem {{forumTopicSubject}}
Oskar (min fars gamle kat som jeg overtog da han døde) er normalt ikke vildt begejstret for Muffi (min hund), Mest fordi han syntes at han er pisse kedelig, så han driller ham konstant for at få lidt gang i ham, og når Muffi så endelig bevæger sig, får han en over næsen!! ??
Men når han kommer hjem med en anden hankat på ryggen, og de slås helt vildt er det som om at han skifter mening med hensyn til Muffi, og skynder sig ind over hegnet til ham, der så rejser sig fra sin dybe skønheds søvn ovre i hjørnet af haven, fordi at han godt han høre den er helt gal og løber gøende mod dem (en adfærd han ellers aldrig har overfor katte), og den anden kat bliver så bange at den stikker af alt hvad den kan, så sidder Oskar bare midt på græsplanen og man kan nærmest se at han griner, imens muffi snuser forsigtigt til ham for at tjekke at han er ok, og bliver derefter fulgt ind ad havedøren i sikkerhed af sin nye bodyguard!! Ja så kunne han alligevel bruges til noget den gamle dovne køter kan man næsten høre at Oskar tænker ??????????
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 10
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
hund og kat imellem