998 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "kat stjæler tøj"
kat stjæler tøj.
Min hun kat på 6 år "nakker" tøj, hun har altid gjort det. Jeg synes da det er sødt nok, men kan godt være ret irriterende at samle 10-20 stykker tøj op fra gulvet næsten hver dag. Sammen med tøjet ...
Min hun kat på 6 år "nakker" tøj, hun har altid gjort det. Jeg synes da det er sødt nok, men kan godt være ret irriterende at samle 10-20 stykker tøj op fra gulvet næsten hver dag. Sammen med tøjet ...
Skrevet af: Emilie F - 25. mar 2011
min kat stjæler vores tøj
Hej er der nogle herinde der kan forklare mig hvad der af og til foregår i vores kære kattes små hoveder, min kastrat Basse på 1 år er begyndt at stjæle vores tøj især strømper og underbukser, den sl...
Hej er der nogle herinde der kan forklare mig hvad der af og til foregår i vores kære kattes små hoveder, min kastrat Basse på 1 år er begyndt at stjæle vores tøj især strømper og underbukser, den sl...
Skrevet af: mets - 3. mar 2013
Aflivning?
Ville i vælge at aflive en kat hvis den havde en af disse "problemer"? 1: Skider ved siden af bakken i tilfælde af lettere beskidt bakke. 2: Tisser på tøj, der ligger på gulvet. 3: Kradser i...
Ville i vælge at aflive en kat hvis den havde en af disse "problemer"? 1: Skider ved siden af bakken i tilfælde af lettere beskidt bakke. 2: Tisser på tøj, der ligger på gulvet. 3: Kradser i...
Skrevet af: Natasja med de 9 terrorister F - 24. jun 2010
Spar penge på din forsikring
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 427 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Synes det er lidt sødt den stjæler tøj og ikke kommer hjem med mus og andre dyr som andre katte
jul 2014
Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 35
Sikke en sød kat
- Men det er sikkert irriterende for dem der mister tøj, hehe
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
http://www.bbc.com/news/uk-england-beds-bucks-herts-19660494
Og så var der jo lige historien om landsbyen, der kortlagde deres kattes natteture med GPS
http://www.bbc.com/news/science-environment-22567526
kat stjæler tøj