{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

min kat stjæler vores tøj {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle herinde der kan forklare mig hvad der af og til foregår i vores kære kattes små hoveder, min kastrat Basse på 1 år er begyndt at stjæle vores tøj især strømper og underbukser, den slæber det med op til sin mad skål eller i sin kurv, der ligger glat væk 10 -strømper hver dag heroppe, og i aften kom den og afleverede et par i sofaen ved mig og hoppede så ned igen, det startede den på for et par uger siden og det blir bare værre for hver dag, det skal siges at han har adgang til både ude og indenfor, så han keder sig ikke. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Resetting Philips hue spots 750 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat stjæler vores tøj
  • #2   3. mar 2013 det lidt svært for når jeg har vasket og lagt tøjet sammen ligger det til ungerne så de selv kan hente det og lægge det på plads og med en hustand på 7 engang imellem, så kniber det jo med at få alt lagt sammen lige med det samme, og så har de også kattebakken nede i vaskerummet smiley ikke fordi at det irritere mig men kunne godt tænke mig at vide hvorfor den gør det smiley om der er en mening i dens adfærd. måske den syntes jeg skal se at få styr på alt tøjet hi hi.

• #3   3. mar 2013 Det lyder som om du må have vasketøjskurve med låg smiley
    Hvis det er det som er på vej til vask, kan det vel være lugten den kan lide?

• #4   3. mar 2013 nej det ren vasket og altid lagt sammen, den ene dag kom den slæbende med min bluse i munden smiley

• #5   3. mar 2013 smiley ja du har bare en skør kat smiley vær du glad for det ikke er min gamle kat smiley han tyggede huller i tøjet mens man havde det på og uden man lagde mærke til det, alt hvad han ikke måtte have var lukket inde. Og han fik alligevel tit tænderne i noget...

• #6   3. mar 2013 hi hi det da rart at høre at min ikke kun er den eneste der er lidt mærkeligt smiley sjovt er det da men den roder jo lidt smiley

• #7   3. mar 2013 Jeg har ikke før hørt, at katte har taget det RENE tøj. Men da min kæreste havde mine katte i en kort periode (jeg var imellem flytninger), da tog min han-mis mine "brugte" bh'er og puttede med dem.

Men det er da en charmerende tendens din kat har fået sig smiley

• #8   3. mar 2013 Kedsomhed eller for tryghed. Eller bare en "dille"

• #9   3. mar 2013 ja det er da lidt sødt når han kommer spankulerende med en stor bluse i munden, troede bare det måske var en grund til det de gør smiley

• #10   3. mar 2013 Når det ikke er rent, så tror jeg, det er fordi de føler "tryghed" ved duften af det (som Hanne J skriver). Det er min teori, som er sammenbrygget på iagttagelse af min egen hanmis.

• #11   4. mar 2013 Jeg aner ikke hvad det skyldes, men måske kleptomani B-). Håber ikke han også får smag for naboernes vasketøj smiley

https://www.youtube.com/watch?v=xhRW4WmfrDA smiley

• #12   4. mar 2013 den har været med plastik ske mm fra naboerne smiley

Kommentér på:
min kat stjæler vores tøj

Annonce