{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.744 visninger | Oprettet:

NU har vi prøvet baldrian dråber {{forumTopicSubject}}

Og hold da op hvor var det sjovt - den katteseng som ellers har været dødens hule lige siden Kiwi flyttede ind blev ligepludselig spændende! For det ikke skal være løgn har jeg anskaffet hele 3 senge til den lille mis - en kurv med lammeskind, en katteseng og en babysækkestol - men det har ikke haft interesse! Nu har han dog fundet ud af at sådan nogle senge kan være dejlige (se evt. min profil). Lidt af legetøjet fik også lige en tur så lad os se om det bliver ligeså spædende når han vågner efter sin middagslur :0)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU har vi prøvet baldrian dråber
  • #1   14. jun 2006 Jeg kan ikke tvinge min misser ned fra deres kradse træ...
    Vi har også baldrian dråber vi bruger ind i mellem... det er hylesjovt at se misserne flipper sådan... men jeg synes så ikke lugten af surer tæer er så fedt... så det er kun ind imellen... ellers bruger vu catnip spray...

Naja

• #2   14. jun 2006 Ja de lugter ikke helt vildt godt - det er nu heller ikke rent baldrian jeg har brugt! Det var en eller anden katte parfume med lidt baldrian i og det lugter ikke SÅ slemt! Det var i hvert fald en sjov oplevelse :0) Prøv det Anja!

• #3   14. jun 2006 Sjovt at katte kan gå helt bersærkergang ved lugten af sure tæer... *G*

Det er måske derfor killingerne altid hænger på vores tæer efter en lang dag i varme sko... lol

• #4   14. jun 2006 LOL... kan godt lige se Julie med killinger hængene i fødderne......høhø...

Naja

• #5   14. jun 2006 Naja... Lyra hænger faktisk gerne fast, selv om man går, eller sidder og løfter foden... har endnu ikke fået et billed desværre... det ser ellers hyle sjovt ud...
    Bare ikke så sjovt, når man ikke har sokker på... :s

• #6   14. jun 2006 PS... killingernes yndlingslegetøj... godt brugt, svedig, sur og stinkende sammenrullet SOK... loool...

Ej men seriøst... katte har det sjovt med nogle bestemte dufte... kan huske da jeg for første gang brugte catnip spray... Cassie blev helt sagelig... det var godt til at få hende og Cleo til at enes, da vi lige havde købt Cleo... smiley

• #7   14. jun 2006 Nogen gange hvor man er træt og bare vil i seng ende alt tøje på gulvet og så jeg vi som regel finde vores strømer rundt om i huset.....:-)

Naja

• #8   14. jun 2006 Prøv cat-nip og jeg garentere at katten elsker den duft..

• #9   14. jun 2006 Hmm, har lige prøvet at putte noget på deres træ, sådan noget ala Camill F.. Mine slikker sgu bare på det- ally ruller sig nogle gange i det, men ellers er de ligeglade:-( Så det bliver ikke brugt meget i huset her.. men altid noget det virker for andre*S*

• #10   14. jun 2006 vi plejer at bruge catnip i pulverform, det frå begge misser til at gå helt i ekstase, de savler og vrider sig osv.

• #11   14. jun 2006 Sara: Kiwi slikkede også mest men rullede sig og spandt også. Her til aften har det dog desværre allerede mistet interessen men sjovt var det smiley

Kommentér på:
NU har vi prøvet baldrian dråber

Annonce