353 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Øjenbetændelse. Øjenbetændelse.
Ja, som nogle af jer nok har set, har min killing ' Tiger ' øjenbetændelse.
Grunden til at han har det er at han blev født på et støvet loft, hvor vi ikke kunne finde dem det første stykke tid.. vi har haft flyttet dem ned i stalden nogle gange med moren bliver ved med at flytte dem op på loftet igen.. og da hun ikke er tam, kan vi ikke gøre så meget ved det..
Vi har vasket killingernes øjne hver dag, som vores dyrlæge sagde.. men det virker altså ikke rigtig..
og så er det at jeg gerne vil høre om i har nogle råd til hvordan man får det skidt væk ? .
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 46
Han sagde at vi skulle ''skylle'' øjnene i lunkent vand, og så fjerne alt det der sad der selvfølgelig..
syns bar at det lyder underligt at vand skulle kunne gøre det.. s;
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Hvis man absolut skulle bruge noget ville jeg nok vælge saltvand. Det er naturligt og det samme som killingerne har i øjnene.
Men sådan som de øjne ser ud ville jeg få dyrlægen til at udskrive noget der virker.
maj 2004
( Ellers burde vi måske finde en ny dyrlæge )
maj 2004
Jeg vil så lige sige at hans øjne var aller værst den dag jeg fik taget de billeder.. Normalt er øjet helt klart, og der plejer kun at sidde en smule i øjenkrogen.. men solen fik øjenene til at rende i vand, og derfor ser det lidt voldsomt ud. (:
men som sagt, snakker vi lige med dyrlægen ..
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
maj 2004
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 137
vi har altid brugt kamillethe til vores og i løbet af et par dage er det over.
Øjenbetændelse.