{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

ubehagelig oplevelse {{forumTopicSubject}}

ja jeg har så haft en meget ubehagelig oplevelse imorges lidt i halv 5..

min kat balckie kom hjem i nat og miavede som han plejer når han kommer hjem men noet mere synes vi i nat.. (tror da fan***s missen var jo pave stolt)

nå men til det ubehagelige var at a min kæreste skulle til og på job råbte han pludselig "mia hva fanden tror du der ligger her"
vidste jeg jomed god grund ikk da jeg altså sover kl halv 5 ;-O

men hva tror i der lå der..

en stor fed klam (heldigvis død) ulækker voksen rotte JA EN ROTTE i fodenden af sengen..

fy for sa*** det var ulækkert..

men mit spørgsmål er om i tror den kan have smittet?
max lå med den ved siden af og kan næsten med garenti sige at han jo har slikket på den?!!

ad springer stadig op hvis endten katten eller max kommer snigende hen af min fod

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ubehagelig oplevelse
  • #1   15. maj 2006 Nårh, hvor sødt - den ville da give jer morgenmad, og har bare gjort det på sin måde! Husk IKKE at skælde ham ud, da han har gjort det i sin bedste mening.

Tror ikke at rotten smitter! *SSS*

Poteknus herfra.

• #2   15. maj 2006 ok dejligt at hører..

jeg skældte am heller ikk ud for han var jo pave stolt..

men morgenmad på sengen har jeg lige fundet ud af ikk er mig *LOOL*

• #3   15. maj 2006 puha.... jeg er glad for at mine er inde katte... for fy for søren.... men ja den gør bare sit til at familien skal overleve.... så velbekommen..... hold øje med katten og max... tror ikke du skal være bange for smitte...

Naja

• #4   15. maj 2006 vil også være obs over dem ved bare det mindste..

ad ad kan slet ikk glemme det..

• #5   15. maj 2006 Hmmm.... Jamen jeg kan da tilføje at min Trille også kom ind med en godbid her til morgen... Det var dog en lille mus, men du kan tro hun var stolt... Meen, jeg må indrømme at jeg heller ikke er til den slags morgenmad...

Man kan bare høre hende så snart hun kommer ind, for hun miaver så underligt (det tror fanden med en stor mus i munden), også ved man med det sammen at hun har noget med ind.... Mums !!

• #6   15. maj 2006 hehe heldigvis har jeg aldrig oplevet sådan noget.. men min mors gamle tante fra kbh oplever det jævnligt.. hun finder mus i sengen under hendes hovedpude eller under dynen.. hendes kat tager osse godbidder med hjem til hende.. *Gg* hun har så fået en vane med at tjekke soveværelset hver aften..

• #7   15. maj 2006 winnie, hehe ja den vanr tror jeg også jeg ar fået nu haha

• #8   15. maj 2006 ja jeg tror så også jeg hellere ville have han lå den ude i haven så kunne jeg da se hvor dygtig han var herinde fra..

han spandt sådan da jeg vågnede, an var mega stolt, men han var da også en dyygtig dreng *LOOL*

meen tror jeg foretrækker lasagne til aften istedet hehe

Kommentér på:
ubehagelig oplevelse

Annonce