havde en mærkelig oplevelse med Tille havde en mærkelig oplevelse med Tille
jeg har min lille Tille som er totalt døv efter sygdom. Og hun kan virkelig ikke hører noget som helst, men hun hygger sig bare. hygger med de andre katte
så her i mandags fik vi besøg af min lillebrors to drenge på 5 og 8 år, og væk var Tille,
vi har et hus med ovenpå, hvor vores soveværelser er, og her sover flere af kattene normalt- også Tille
det skal lige siges at der både er mad, vand og bakker på 1 sal, så ingen lider nød
drengene ved godt at de ikke må gå på 1 salen fordi misserne ikke kan lide dem
nu valgte de så at blive til i dag onsdag, hvilket er første gang.
og vi har intet set til Tille siden mandag - jo altså når vi går på værelset så ligger hun da der og hygger, men normalt kommer hun altid ned når vi skal se tv om aftenen. Men ingen Tille på stueplan siden mandag
og så ca ½ time efter at drengene var taget hjem, ja hvem kommer så ind i stuen for at skal hygge? det gør Tille!
hvordan f.. hun gør det, det ved jeg ikke. For hun kan jo ikke hører at de er væk, og vi har ikke lavet noget anderledes fordi de var jo først lige kørt. Og man havde slet ikke set hende siden mandag
men alle kattene var meget glade for at slippe af med drengene - deres lillebror som har skolkopper var med nede og hente dem. Så 3 vildbasser i huset, kan godt være lidt hårdt både for katte og for os
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Kattes sanser er forunderlige og de kan fornemme ting vi mennesker ikke kan.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.128
Jeg er jo mere end halvdøv, det ene kan ikke høre overhovedet og det andet er jeg tunghør på, men når min nabo snorker ( virkelig snorker) kan jeg høre det når jeg ligger med det hørende øre dybt begravet i min pude, nærmere som vibrationer end hørbar lyd ?? når jeg tager høreapparatet på høre jeg det ikke, for alle de andre lyde jeg så kan høre ??
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 7.998
det er sjovt for i dag har hun været nede det meste af eftermiddagen. pt ligger hun ved siden af mig her i stuen
jo drengene var da lidt støjende, men de ved godt at man ikke løber herinde når misserne er her. de var også med ude på værkstedet, og med ude og handle. Bare for at kattene kunne få lidt ro. Men Tille kom IKKE ned før at de var taget hjem.
havde en mærkelig oplevelse med Tille