Bortløben hun kat med øremærke, {{forumTopicSubject}}
Der er dukket en sød tam rød og hvis stribet hun kat med hvid mave og hvide ben op i Kværndrup med øremærke. KLO160. Der er imidlertid ingen åbne oplysninger om ejeren . Mærket stammer fra en dyrlæge i Århus som vi prøver at kontakte efter weekenden men katten er på Fyn i Kværndrup og har holdt til der lidt over en uge . Og det ser ikke ud til at den kan finde hjem. Såfremt den ellers har et i nærheden. Den er ikke efterlyst nogen steder så vidt vi kan se og det synes jeg er lidt underligt. Jeg er ikke medlem af alle de facebook grupper der er men har kigget i nogle få og der er katten ikke. Så hvis nogen herinde tilfældigvis skulle se hende efterlyst er de meget velkomne til at skrive. DB er kontaktet men jeg tror ikke rigtig de kan gøre så meget. Den vil også blive efterlyst i nær området.
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
der findes nemlig en registreret rød og hvid kat fra kværndrup, med et lignende øremærke (KLU160)
Det er så bare en hankat, men da den er kastreret, kan det måske være svært at skelne? Der er trods alt mange der har taget fejl af køn - selv dyrlæger.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
jul 2012
dec 2009
men du skal nok have en dyrlæge til at se oplysninger om ejeren.
jul 2012
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
Sonja plejer at være super godt til at finde kattens rigtige hjem
http://minvenkatten.dk/odense/internat.asp
du kan sende en mail, da internattet pt er julelukket (der er dog personale til rengøring hver formiddag)
jul 2012
Der var ellers en sød historie med Pelle. Den havde en lidt underlig mund men det var så fordi den havde været kørt ned og den var så blevet behandlet på Silkeborg dyrehospital, hvor datteren til hende der havde fået Pelle var ansat. Den havde lige fået en lille legekammerat, så det var godt den kom hjem igen . Lidt sjovt at alle i området mente det var en hun kat .
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
dec 2009
Bortløben hun kat med øremærke,