1.189 visninger
|
Oprettet:
Zooplus - problemer IGEN! {{forumTopicSubject}}
Jeg har idag modtaget noget helt tredje end det jeg bestilte. Det er ret træls, og anden gang i træk, at zooplus fucker op i bestillinger jeg laver hos dem.. Jeg er lidt træt af situationen og håber virkelig snart de sender noget ekstra med som undskyld vi klumre i det konstant.
Ved i om man skal tilbagesende den forkerte vare eller hvordan?
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
Heidi - jeg har skrevet en mail. Venter deres svar. Jeg er bare ved at lade tålmodigheden slippe op med zooplus. ..
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Én gang har jeg fået tilsendt noget forkert og efter at have haft fat i kundeservise, refunderede pengene for det jeg ikke havde fået (og efter lidt yderligere brok, fik jeg også et værdibevis på det porto og eksp. + lidt kostede for at få ny bestilling tilsendt)
Men der ville de ikke have de forkerte vare sendt retur, så dem måtte jeg gøre med som jeg ville - Fik tilsendt 10 dåser økologisk hundemad selvom jeg havde bestilt mad til kattene. Hundemaden fik min nabo så glæde af.
Derudover, så har jeg også prøvet at få en vare som var pakket forkert og derfor i stykker da den ankom. Der tog jeg billeder af skaderne på varen, hvorefter jeg fik pengene refunderet. Der skulle de heller ikke have varen retur.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
en gang var kassen gået i stykker, hvor gls ikke burde have afleveret den. her manglede nogle dåser. så jeg kontaktede dem og få tilsendt nogle nye + nogle ekstra og det var så det
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
Sidst jeg købte, havde jeg bestilt, noget mad (det fik jeg) 1 keramik skål (var slet ikke med) og noget baldrian legetøj, der mindede om en blomst med en sommerfugl på(den kom ikke, men istedet en mus/rotte der stank af sure tæer) tager altid screenshot af de ting jeg bestiller efter de er lagt i kurven... Så tvivler på det er det.. Desuden bestilte jeg fra zooplus.de og fik fra zooplus.it begge gange
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Men igen, skriv en mail til dem især når det ikke er de vare du ikke har bestilt...
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 305
Vi har også handlet på den tyske side i lang tid (Det er noget billigere) og vi har aldrig haft problemer. Man får en email med de varer man har bestilt straks efter man har betalt og vi tjekker altid mailen om vi har bestilt rigtigt osv.
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 508
Jeg handler på den danske, tyske og engelske side. Og har handlet der i mange år efterhånden
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
Zooplus - problemer IGEN!