Kat nr. 2 {{forumTopicSubject}}
Jeg har en dejlig Hellig Birma han på 4 år, som er kastreret og utrolig forkælet. Han er enekat, men jeg skal have en Hellig Birma killing om 2-4 måneder. Jeg har altid ønsket mig 2 Hellige Birmaer, men det er først nu, at jeg har mulighed for det, da jeg nu bor i eget hus og selv må bestemme antal af husdyr - dejligt. Mit spørgsmål er så, om det skal være en han eller hun killing. Jeg er meget nervøs for sammenføringen, for som sagt er min hankat meget meget forkælet og er jo vant til at have det hele for sig selv. Han har 100 m2 hus med 7 kattesoveplader samt diverse sofaer, borde, stole og senge og derudover har han ca 200 m2 indhegnet have som han nyder meget bortset fra, når han kan se en kat på den anden side af hegnet, så kommer han altså lidt op at køre. Jeg håber sådan, at det ikke er for sent at få en lillebror eller lillesøster til ham, for han virker tit som om han keder sig rigtig meget. Han er en lidt forsigtig kat og han vil altid være nr. 1.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Du skal blot huske på at det er dig der ønsker sig kat nr. 2 ikke din kat der har dette ønske, med det mener jeg at du skal ikke forvente at kattene bliver bedste venner, hvis de blot lærere at acceptere hinanden, så skal du være glad, bliver de bedste venner så er alt godt, men forvent det ikke..
Du sammenføre dem bedst ved blot at satte dem sammen og se hvad der sker, de må gerne hvæse, brumme og daske til hinanden, så længe der ikke flyver store pelstotter og flyder blod så skal du ikke blande dig..
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 1
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Kat nr. 2